Ingezonden persbericht
Persbericht
HHP lanceert Europese website
~ meer gelokaliseerde informatie voor partners en klanten ~
7 december 2004 - HHP (Hand Held Products), een toonaangevende producent van op imaging-technologie gebaseerde oplossingen voor gegevensverzameling, heeft een nieuwe Europese website gelanceerd. Deze is speciaal ontwikkeld om partners en klanten in de EMEA-regio te voorzien van meer lokale informatie.
Via www.hhp.com kunnen Europese bezoekers toegang krijgen tot informatie over HHP en zijn producten in het Frans, Duits en Engels. Daarnaast biedt de site ook lokale nieuwsberichten en aankondigingen.
Een ander voordeel van de nieuwe website is de intuïtieve, eenvoudig te gebruiken navigatie. Hiermee kunnen gebruikers informatie vinden via verschillende routes. Informatie over een specifiek product kan bijvoorbeeld worden gevonden via de soort technologie, de productnaam of de sector waarbinnen het product wordt gebruikt.
De website biedt daarnaast een e-library met sectorspecifieke informatie voor bezoekers uit bijvoorbeeld de transport-, gezondheids- en publieke sector. Tot slot is het via het online service support-gedeelte mogelijk gebruikersdocumenten en software voor bestaande producten te downloaden. Ook kan hier informatie worden gevonden over producten die niet langer verkocht worden.
Simpel gesteld geeft de nieuwe website veel extra informatie. Bijvoorbeeld over het bedrijf en de producten, maar ook algemene informatie over de sector en de verschillende technologieën zoals RFID en draadloos , aldus Patrick Nijhof, Web en CRM projectmanager EMEA bij HHP. Maar de informatie op de website zetten alléén is niet genoeg gebruikers moeten deze gegevens snel en op gevoel kunnen vinden. Met de nieuwe zoekfunctie die we hebben ontwikkeld is de informatie waar iemand naar zoekt nooit meer dan een paar muisklikken weg.
De nieuwe EMEA website is nu te bezoeken op www.hhp.com.
(269 woorden)
Bericht voor de redactie
Over HHP
HHP is een toonaangevende producent van op imaging-techniek gebaseerde oplossingen voor gegevensverzameling voor mobiele en draadloze applicaties en applicaties voor transactieverwerking, zoals barcodescanners, mobiele computers en transactieterminals.
HHP, een innovator op het gebied van data capturingproducten en -oplossingen, introduceerde in 1972 de eerste handheld barcode leespenscanner met commerciële potentie ter wereld. Sindsdien heeft het bedrijf baanbrekende en innovatieve producten op het gebied van barcode scanning op de markt gebracht, zoals lineaire en area imagers en image engines, de mogelijkheid om automatisch de juiste barcodesymbologie te selecteren, geavanceerde lineaire en 2D decoderingsalgoritmen en de eerste 2D-geschikte draagbare dataterminal ter wereld.
HHP s klantgerichtheid en haar sterke wereldwijde partnernetwerk hebben geleid tot een indrukwekkende klantenlijst. HHP mag vele bedrijven in de mobiele en industriële sector en de detailhandel tot haar klantenkring rekenen, waaronder The United States Postal Service, Heineken, Deutsche Bahn, Federal Express, Coca-Cola en Continental Airlines.
HHP is een particulier bedrijf en heeft wereldwijd meer dan 565 medewerkers in dienst. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Amerikaanse Skaneateles Falls. Het Europese hoofdkantoor staat in Eindhoven. HHP heeft tevens kantoren in Engeland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Spanje, China (Hongkong), Japan, Brazilië en de Verenigde Staten.
Voor verder persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Viviane Brokerhof bij LEWIS, het IT PR bureau:
Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01
E-mail: vivianeb@lewispr.com http://www.lewispr.com
All product and service names mentioned herein may be the trademarks of their respective owners.
LEWIS Global Public Relations
Petunialaan 28
5582 HA Waalre
Nederland
Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com