KWIK-FIT
Kwik-Fit opent vestigingen in nieuwe huisstijl
Harderwijk, 3 december 2004. Kwik-Fit Nederland introduceert een
vernieuwd design. Het bekende blauwe logo met geel/witte strepen wordt
vervangen door een modern vormgegeven logo met chevron. Begin 2005
zullen er 15 tot 20 vestigingen in deze nieuwe stijl operationeel
zijn.
De moderne, nieuwe huisstijl sluit aan op het de verschuiving van
uitsluitend 'fastfit' activiteiten naar het aanbod van compleet
auto-onderhoud. Ook het vakmanschap en de techniek komen duidelijk
terug in het nieuwe design. Kwik-Fit is vooral bekend vanwege haar
scherp geprijsde banden, uitlaten en schokdempers, maar klanten kunnen
ook voor professionele autoservice bij Kwik-Fit terecht. Zo is begin
2004 met succes de Grote onderhoudsbeurt toegevoegd aan het Kwik-Fit
assortiment.
De veranderingen omvatten niet alleen het design, er is vooral gedacht
aan de klant. Algemeen Directeur Bonno van der Putten: 'Kwik-Fit is
groot geworden met de formule 'binnen zonder afspraak, klaar terwijl u
wacht'. De moderne consument verwacht tijdens het wachten meer dan
alleen een kop koffie. Onze wachtruimtes zijn modern ingericht en
voldoen aan de eisen van de hedendaagse consument. Zo zijn ze voorzien
van een TV-scherm en zijn we aan het experimenteren met zaken als
internetaansluitingen.'
De vestigingen in Zoetermeer en Geleen die in november zijn geopend
zijn al in de nieuwe huisstijl uitgevoerd en alle nieuw te openen
vestigingen zullen in de nieuwe huisstijl worden uitgerust. Begin 2005
openen er nieuwe vestigingen in onder andere Amsterdam, Utrecht,
Apeldoorn en Ede.
NOOT VOOR DE REDACTIE,