Ingezonden persbericht


Business Openers breidt fors uit

Zeven nieuwe mensen

We zijn best trots. In een zogenaamd consultantsonvriendelijke tijd, heeft ons business model zich tegen de stroom in meer dan bewezen. Onze eigengereide aanpak vindt veel weerklank. We kunnen de vraag uit de markt moeilijk bijbenen en zijn daarom recent flink uitgebreid.

Door het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen, voelen wij ons gesterkt in onze ambitie om Business Openers uit te laten groeien tot een strategisch marketingadviesbureau dat een breed pallet van klanten en klantvragen aan kan.

In ons netwerk zijn we getalenteerde mensen tegengekomen welke we uit volle overtuiging aan boord hebben genomen. Graag stellen we ze hieronder allemaal eens aan u voor.

"Growing people and business together"

Business Openers is een adviesbureau voor strategische marketingopdrachten. Daarbij gaan we verder dan de marketinginhoud alleen. Om in de markt succesvol te zijn, moet je intern ook groeien. Daarom is ons motto: "growing people and business together". Op individueel, team- en bedrijfsniveau adviseren en begeleiden we mensen met het effectiever bereiken van marktresultaten, waarbij een human-based (versus alleen een fact-based) aanpak centraal staat.

Business Openers verschilt van traditionele consultants voor wie strategie, implementatie en personeelsontwikkeling totaal gescheiden werelden zijn. Wij geloven juist dat integratie van die aspecten leidt tot succes.

Producten & klanten

Producten van ons zijn o.m.: strategieontwikkeling, bedrijfs- en merkpositionering, internal branding en business coaching. Klanten van ons zijn o.a. ABN Amro, BAM, CementBouw, Etos, Friesland Coberco, Heineken, Mexx, PriceWaterhouseCoopers en Unilever; nogal divers dus.

De nieuwe leden in ons team:

Ellen Leenhouts (partner), werkte bij Procter & Gamble in diverse marketing & sales functies. Als zelfstandig interim manager en consultant werkte ze daarna bij o.a: KPN, RBV Leaf, Sara Lee / DE en Unilever. Bij Business Openers zal ze zich onder andere richten op de OGSM: het formuleren van een business of afdelingsplan op 1 A4. Ellen is te bereiken op dit mailadres:

ellen.leenhouts@businessopeners.nl

Hugo den Toom (partner), werkte als trainer en consultant bij Spijkman Training & Organisatie-advies, waar hij salesorganisaties in de zakelijke dienstverlening en de industrie ontwikkelde. De laatste jaren was hij directeur van Maturitas Health Care Development, waar hij met zijn team internationaal strategische opdrachten binnen de farmaceutische en medical device industrie uitvoerde. Binnen Business Openers richt hij zich m.n. op opdrachten die de verbinding vormen tussen marktstrategie en sales resultaten in hoog competitieve B2B markten.

hugo.dentoom@businessopeners.nl

Judith Tielen (partner) heeft geneeskunde en zorgmanagement gestudeerd, en heeft de afgelopen 8 jaar ervaring opgedaan bij Procter & Gamble en Friesland Coberco Dairy Foods. Binnen Business Openers gebruikt Judith deze achtergrond voor opdrachten op het snijvlak van marketing met Zorg en Welzijn. Zij richt zich op merkontwikkeling en faciliteert en stimuleert teams en organisaties bij het oplossen en uitwerken van strategische en positioneringsvraagstukken.

judith.tielen@businessopeners.nl

Annemieke Teune (partner) heeft Internationale Betrekkingen gestudeerd. Ze heeft 7 jaar als intervisiebegeleider en projectmanager gewerkt bij Rabobank Nederland, waarbij ze veel ervaring heeft opgedaan in verandertrajecten. Binnen Business Openers richt Annemieke zich op verandermanagement en opdrachten binnen de non-profit, in het bijzonder de Zorg en Welzijn sector. De voorkeur om haar zakelijke talenten in te zetten in deze sector vindt zijn oorsprong in jarenlange ervaring als vrijwilliger bij diverse zorggerelateerde stichtingen.

annemieke.teune@businessopeners.nl

Emmy Nederhorst (senior consultant), werkte bij Friesland Nutrition in diverse sales- en marketingfuncties binnen het kinder- en klinische voedingen segment. De afgelopen jaren was ze werkzaam als (internationaal) marketing manager functional foods . Binnen Business Openers zal ze zich naast, opdrachten op het gebied van branding- en conceptontwikkeling, richten op het organiseren van bijeenkomsten en trainingen voor nieuwe en bestaande mensen in ons netwerk.

emmy.nederhorst@businessopeners.nl

Esther Kef (consultant), werkte in de marketing bij Unisys en later als internationaal marketing manager bij een trainingsbureau in de farmaceutische industrie. Bij Business Openers zal zij zich met name richten op strategie activatie en projectmanagement.

esther.kef@businessopeners.nl

Dorinda van Oosten (consultant) was vier jaar werkzaam als projectmanager op strategische research- & adviesprojecten bij Research International, waar ze zich o.m. specialiseerde op Internal Branding. Dit onderwerp is ook bij Business Openers haar grootste aandachtsgebied.

dorinda.vanoosten@businessopeners.nl

Met vriendelijke groet

BUSINESS OPENERS

Marc van Eck (managing partner)

Rainier Beelen (senior partner)

Niels Willems (senior partner)

Snelliuslaan 10

1222 TE Hilversum

035 - 646 0 346

www.businessopeners.nl