Persbericht
Houthoff Buruma selecteert Morningstar Systems voor implementatie WorkSite 8
Heerlen, 1 december 2004 -- Houthoff Buruma, een van de grootste kantoren van advocaten, notarissen en belastingadviseurs van Nederland, heeft Morningstar Systems geselecteerd voor de implementatie van het document management systeem WorkSite 8 van Interwoven. Morningstar Systems is specialist op het gebied van software-implementaties en in Nederland wederverkoper van de WorkSite suite.
Onlangs nam Houthoff Buruma het strategische besluit een oplossing te implementeren waarmee documenten, e-mails en andere dossiergerelateerde content efficiënt kunnen worden beheerd. Doel van het kantoor is om het niveau van klanttevredenheid nog verder te verhogen en de goede concurrentiepositie te behouden. Houthoff Buruma koos voor WorkSite 8, een oplossing die al wordt gebruikt door meer dan duizend advocatenkantoren en juridische bedrijfsafdelingen wereldwijd. Morningstar Systems, wederverkoper van de WorkSite suite in Nederland, werd aangetrokken voor de implementatie. In het eerste kwartaal van 2005 zal met de uitrol begonnen worden, waardoor Houthoff Buruma één van de eerste kantoren van Nederland is die kan profiteren van deze efficiënte oplossing.
WorkSite 8 is speciaal ontwikkeld voor de advocatuur en weerspiegelt de werkomgeving van advocaten, waarin het dossier en de cliënt centraal staan. De oplossing bevat hulpmiddelen voor samenwerking, portal toegang, workflow en kennismanagement. WorkSite 8 stelt advocatenkantoren en juridische afdelingen binnen het bedrijfsleven in staat om efficiënter samen te werken aan dossiers en kennis en processen te delen met collega's en cliënten over de gehele wereld.
Willem Verloop, IT-manager bij Houthoff Buruma: "De steeds verder toenemende werkdruk binnen de advocatuur en de noodzaak om kosten te beheersen zorgen ervoor dat wij ons bedrijfsgoed zo efficiënt mogelijk moeten beheren. Dat was voor ons reden om te kiezen voor WorkSite - en Morningstar Systems is daarvoor de aangewezen implementatiepartner. Wij hebben gemerkt dat zij het pakket door en door kennen en de implementatie verloopt dan ook naar onze volle tevredenheid."
Volgens René Beulen, directeur van Morningstar Systems, is de keuze van Houthoff Buruma voor Morningstar Systems een bewijs dat zijn organisatie een stevige positie binnen de juridische markt heeft ingenomen. "Wij zijn erg content met deze implementatie binnen een segment waar wij onze kennis op dit specifieke gebied opnieuw kunnen bewijzen."
Morningstar Systems - Nieuw Eyckholt 292H, 6419 DJ, HEERLEN Tel.: 045 - 576 0710, Fax: 045 - 576 0719, e-mail:
Over Morningstar Systems
Morningstar Systems is specialist op het gebied van software-implementaties gericht op het verbeteren van informatie-intensieve processen binnen en tussen bedrijven. Centraal daarbij staat de samenhang tussen gestructureerde gegevensbronnen (databases, applicaties) en ongestructureerde gegevensbronnen (e-mail, tekstdocumenten, presentaties enzovoort). Morningstar ontwikkelde een aantal implementatiemethoden en technieken die hebben geleid tot een nieuwe expertise aangeduid als 'Context Management'. Ter ondersteuning daarvan levert het bedrijf als gecertificeerd wederverkoper een aantal hoogwaardige toepassingen op het gebied van portalbouw, documentbeheer, alsmede records-, workflow- en kennismanagement. De klanten van het bedrijf zijn onder meer actief in de sectoren petrochemie, farmachemie, financiële dienstverlening en advocatuur. Morningstar Systems is opgericht in 1996 en heeft vestigingen in Heerlen (hoofdkantoor), Amsterdam, Londen (UK) en Baltimore (VS). Meer informatie:
Over Interwoven
Interwoven (Nasdaq: IWOV) is een vooraanstaande leverancier van "Collaborative Content Management' software oplossingen voor (internationale) organisaties. Interwoven ondersteunt reeds meer dan 1.250 organisaties wereldwijd, waaronder Air France, Cisco Systems, General Electric, General Motors en Yamaha. De Interwoven WorkSite(TM) applicatie suite combineert document management, collaboration, portal toegang, kennis management en bedrijfsproces-automatisering in een geïntegreerde oplossing op een veilig, webgebaseerd platform. Meer informatie:
---
Voor redactionele informatie (Ref.: 0504):
Influx PR - Frieda Zieleman - Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Tel.: 055 366 3034, e-mail: frieda@influx-pr.com