Gemeente Hulst
Persbericht - 22.10.2004
Verlenging periode bezoekersenquête
Op 1 juli 2004 is het nieuwe dienstverleningsconcept van de
gemeentelijke organisatie van start gegaan. Dit houdt in dat alle
loketten behoudens de loketten van het team Bevolking na de middag
zijn gesloten. s-Middags wordt gewerkt op afspraak.
Om deze vernieuwde wijze van dienstverlening te kunnen evalueren en
beoordelen, is het essentieel om te weten hoe u als burger deze
ervaart. Voorzien de openingstijden in de behoeften van onze burgers,
onze klanten? Is de kwaliteit van dienstverlening door de wijziging
verbeterd? Hoe ervaart men het afsprakensysteem?
Om hierin een inzicht te krijgen werd eind augustus 2004 gestart met
een bezoekersenquête.
Om ruim voldoende enquêtes voorhanden te hebben is de enquêteperiode
met een maand verlengd. Zo worden ook de komende weken nog volop
enquêtes afgenomen. De enquête wordt gehouden op verschillende dagen
en tijdstippen en zowel op het stadskantoor te Hulst als het
gemeentekantoor te Kloosterzande. Bezoekers worden persoonlijk
benaderd.
Naast de evaluatie van de gewijzigde dienstverlening wordt
gelijktijdig informatie bij de bezoekers worden ingewonnen over een
aantal andere zaken, zoals de reden van het bezoek, de frequentie van
bezoek, de beoordeling van de klantvriendelijkheid en
klantgerichtheid, wachttijden, etc.
De informatie die hieruit voortvloeit, kan voor de gemeentelijke
organisatie handvaten bieden om daar waar nodig dan wel wenselijk de
dienstverlening te bevorderen dan wel te verbeteren.
---
Gemeente Hulst Team Communicatie
Micaëla Van Bunder.
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: mbe@gemeentehulst.nl