20-10-2004
Succesvolle internetacties Kia zetten voort
Om een bezoek aan de website www.kia.nl nog leuker te maken,
ontwikkelt Kia regelmatig speciale acties waarmee de bezoeker diverse
prijzen in de wacht kan slepen.
Onlangs is een uiterst spectaculair Dakar spel de lucht in gegaan
waarbij deelnemers kans maken op een reis naar de start van de Dakar
Rally in Barcelona op 1 januari 2005. Eerder dit jaar bleek de
Paris-actie op de speciale Picanto website met zon 52.000 deelnemers
al een groot succes te zijn.
Dat internetacties gewaardeerd worden, blijkt wel uit het aantal
bezoekers dat tegenwoordig deelneemt aan acties op internet waarmee
diverse prijzen te winnen zijn. Eerder dit jaar al werd via de
speciaal ontwikkelde Picanto website massaal meegedaan aan de Picanto
Paris-actie. Deze actie was direct een groot succes. Niet alleen
vielen de gratis Picanto-gadgets in de smaak, ook de hoofdprijs (een
weekend naar Parijs voor vier personen) trok een ieders aandacht. De
trotse winnaar Ingrid van Boxtel uit Oss, ontving onlangs uit handen
van Marina Duijts, Public Relations Manager van Kia Nederland, de
sleutels van twee Kia Picantos voor een weekend toeren in Parijs.
Op 1 januari 2005 staat het Hutten Rallyteam met twee Kia Sorentos aan
de start van de Dakar Rally. Om alvast in de sferen te komen van deze
ware uitputtingsslag, heeft Kia Nederland een speciaal Dakar spel
ontwikkeld op www.kia.nl. Middels een ronddraaiend kompas maakt men
kans op een reis voor twee personen naar de start van de Dakar Rally
in Barcelona op 1 januari 2005. Tevens worden er diverse Dakar-gadgets
weggegeven. Gezien het eerdere succes van de Paris-actie en het
ongekend aantal autosportliefhebbers in Nederland verwacht Kia
Nederland met deze actie minstens zoveel deelnemers te trekken.
Prijswinnaar van de Picanto Paris-actie Ingrid van
Boxtel uit Oss ontvangt uit handen van Marina Duijts, Public Relations
Manager van Kia Nederland, de sleutels van twee Kia Picantos voor een
weekend toeren in Parijs met haar vrienden.
AutoRai