WEBADS INTERACTIVE
Online samenwerking Movie Alert! en WebAds
Movie Alert! heeft voor de exploitatie van haar website gekozen voor
WebAds. Movie Alert! is een product van Young Media Group BV uit
Drachten. Het merk Movie Alert! is met haar filmmagazine (gemiddeld
170.000 exemplaren per maand), website en circa 45.000 leden in
relatief korte tijd uitgegroeid tot één van de grootste filmplatforms
in Nederland.
Met het aantrekken van achtereenvolgens Filmfan, Filmladder, Movie
Alert! en TVfilm én de koppeling met specifieke film onderdelen van de
websites On Stage en De Telegraaf, heeft WebAds een nieuw
adverteerderskanaal opgericht: het WebAds Film Channel. Internet wordt
veelvuldig gebruikt om recensies te lezen en de bioscoopagenda te
raadplegen. Dat maakt het WebAds Film Channel een interessant kanaal
voor adverteerders.
Tjeerd Kooij, managing partner WebAds Interactive Advertising: 'Movie
Alert! is een autoriteit op het gebied van uitgaven rondom het thema
film. De kwalitatief hoogwaardige website past goed in ons netwerk en
onze strategie om onze bestaande channels uit te bouwen tot
hoogwaardige platforms met een sterk Umfeld. Dit hebben we nu
gecreëerd voor het WebAds Film Channel.'
Ramon Vingerhoed, vennoot Young Media Group BV: 'WebAds heeft een
sterke en solide indruk achtergelaten. Ze hebben duidelijk verstand
van zaken en ervaring én een indrukwekkende klantenlijst. Door de
exploitatie aan WebAds over te dragen, hebben we meer tijd om goede
content en producten te ontwikkelen.'
EINDE PERSBERICHT