MediaPlaza
Adding the Interactive Ingredient Introductie
Het IAB congres voor actieve merken met interactieve ambities, met USA
merkenspecilialist en topauteur Mr. Michael Moon.
Introductie
Op 19 oktober 2004 vindt het door IAB Nederland georganiseerde
middagcongres Adding the Interactive Ingredient 2004 plaats. Dit
congres voor actieve merken met interactieve ambities staat niet in
het teken van reclame of online advertising (banners, e-mail of
zoekmachines). Moderne merken moeten namelijk meer doen dan alleen
schreeuwen via advertenties. Om merken te revitaliseren in deze snel
veranderende maatschappij moeten moderne merken namelijk ook
luisteren, faciliteren en interactie bieden, met behulp van
interactieve media.
Voor wie is dit congres?
Het congres is interessant voor brandmanagers, marketingmanagers,
productmanagers, communicatieadviseurs, reclame- en mediaspecialisten.
Sprekers
IAB heeft een aantal onafhankelijke experts ingehuurd als spreker
tijdens dit congres, onder wie Robert Schueler, Research Director van
INTERVIEW NSS, en interactief marketingdeskundige en top 10
trendanalist Igor Beuker. Als keynote spreker verwelkomen wij Mr.
Michael Moon, wereldwijd erkend merkenspecialist en auteur van de
bestseller: Firebrands, loyalty in the internet age.
Programma
Het congresprogramma is zorgvuldig samengesteld - IAB screent alle
presentaties, waardoor u bespaard blijft van commerciële boodschappen
(promopraat) en u zeker bent van kwaliteit en inhoudelijke
kennisoverdracht.
Behoeften doelgroep
U krijgt de handvatten om interactieve en vooral waardevolle relaties
tot stand te brengen en te onderhouden tussen merk en doelgroep, en
antwoord op o.a. de volgende vragen:
o Hoe consumeert mijn doelgroep media op dit moment?
o Hoe verandert de moderne mens?
o Wat is de impact voor mijn merk?
o Hoe voorkom ik merkmoeheid en hoe revitaliseer ik mijn merk?
o Hoe kunnen interactieve middelen mij helpen?
o Welke mogelijkheden en voorbeelden zijn er?
o Wat kan ik morgen beter of anders doen?
Return on investment
Investeer een middag van uw tijd. Dan geven wij u alle interactieve
ingrediënten om uw merk weer bemind te maken!
Aanmelden
Het congres wordt ondersteund door verschillende brancheorganisaties
en mediapartners. Dus mogelijk profiteert u van extra korting voor dit
congres. Het congres biedt plaats aan slechts 200 professionals, dus
reserveer direct uw plaats!
Wij zien u graag op dinsdag 19 oktober om 13.00 uur in Media Plaza.