EAGLEACD
EagleACD biedt Live Web Chat Support aan zijn Hosted Contact..
EagleACD biedt Live Web Chat Support aan zijn Hosted Contact Center
Services voor slechts 3 cent per minuut
NEW YORK, October 18/PRNewswire/ --
- Maakt een rendabel multimedia kanaal voor live agent support
mogelijk
EagleACD, leverancier van hosted contact center services, kondigde
vandaag een nieuwe Web Chat feature aan waarmee goedkope live agent
support via het internet mogelijk is. EagleACD biedt de Web Chat
e-commerce feature aan tegen een prijs van slechts 3 cent per
minuut.
Web Chat was eerder al verkrijgbaar als onderdeel van Eagle's
VoiceACD en Predictive Dialer, maar is nu ook te verkrijgen als
stand-alone product voor technische support via het internet en voor
iedere andere vorm van live communicatie via het Web. Dit is een zeer
goedkope optie voor e-commerce bedrijven om customer support aan te
bieden. De service is te vinden op het hosted platform van Eagle en
klanten hoeven geen extra hardware of software meer te kopen. Er is
geen minimaal aantal plaatsen nodig, omdat inschrijvingen gebaseerd
zijn op gebruikerstarieven. Eén enkele agent kan bovendien meerdere
bellers tegelijkertijd helpen of te woord staan terwijl er op
hetzelfde moment meerdere 'bellers' in de wacht gezet kunnen worden en
er aangegeven kan worden wat de gemiddelde wachttijd is.
'EagleACD biedt hosted contact center services waarmee de
stijgende kosten van customer service omlaag gehaald kunnen worden.
Web chat is een rendabele manier om high-touch live agent support
mogelijk te maken,' zegt Kent Charugundla, CEO van Eagle.Net, het
moederbedrijf van EagleACD. 'Als hosted stand-alone optie, is de Web
Chat van Eagle uitermate betaalbaar voor kleine, middelgrote en grote
bedrijven overal ter wereld en het biedt live agent support voor
slechts 3 cent per minuut.'
Omdat de applicatie gebaseerd is op het internet, kan het
makkelijk remote agents ondersteunen in een virtueel contact center
zodat agenten thuis kunnen werken of vanuit elke locatie dat een
internetconnectiviteit heeft. Een volledige demonstratie van het
product is te vinden op http://www.eagleacd.com.
Over Eagle
EagleACD is aangesloten bij de Eagle.Net-groep. Eagle.Net
bedrijven leveren technologisch geavanceerde oplossingen tegen scherpe
prijzen aan kleine bedrijven, ondernemingen en service providers.
EagleACD levert, met Eagle Communications, een CLEC, en Eagle
Teleconferencing, een conference call-bedrijf, virtuele contact center
services op een hosted basis. Eagle is sinds 1986 actief in de service
bureau-branche voor telecom gerelateerde producten en services. Voor
meer informatie surf naar http://www.eagleacd.com of
http://www.eagle.net of bel +1-800-339-7171.
Web site: http://www.eagleacd.com
http://www.eagle.net
Source: EagleACD
Chris McManus of EagleACD, +1-718-832-9154, cmcmanus@eagle.net
18 okt 04 08:54