PRIKKELS Lifestyle Magazine
Het Nieuwe Lifestyle Magazine voor Hem en HaarDOESBURG, 20041017 -- Vanaf 25 oktober 2004, verschijnt het nieuwe lifestyle magazine PRIKKELS! op de markt.
Uniek aan dit blad is dat het gericht is op zowel mannen als vrouwen. Bureau Woorden & Zo uit Doesburg is de uitgever van dit nieuwe magazine, dat met dit blad een gunstig concept voor lezers én adverteerders wil creëren. | |
Maddy Bernasco van Woorden & Zo: "Om zowel Hem en Haar te prikkelen, hoef je als adverteerder niet meer te adverteren in diverse bladen. En dat bespaart natuurlijk tijd en geld. Ook voor de lezers is het blad een nieuw concept. In één magazine lees je tal van artikelen die interessant zijn voor zowel jou als je partner. Daarnaast kun je je ook nog verdiepen in onderwerpen die normaal gesproken bijvoorbeeld niet in een vrouwenblad zou lezen". | |
PRIKKELS! is in de week van 25 oktober verkrijgbaar via losse verkoop en abonnementen. Het magazine richt zich op MBO-plussers in de leeftijd van 25-45 jaar. Maddy Bernasco: "PRIKKELS! is met nadruk bedoelt voor Hem en Haar en kan dus onder meer gaan over parfum, mode, auto's, architectuur, ethiek, trends en sport. De artikelen zijn gevarieerd en geven een prikkel om de leuke dingen uit het leven te halen. Maar ook zijn er tips en interviews met bekendheden uit bijvoorbeeld de sport-, modewereld, filmindustrie en het bedrijfsleven ontbreken niet. Het is voor ons een enorme uitdaging om dit nieuwe magazine uit te geven en we doen er natuurlijk alles aan om PRIKKELS! ook daadwerkelijk te laten prikkelen". |
|
Ingezonden persbericht