YOUNG WORKS BV
Dance4Life besmet Nederland met nieuw virus
Deze week start de mediacampagne voor Dance4Life met als thema: start
dancing, stopaids,
Dance4Life. Middels abris door heel Nederland, boomerangkaarten,
commercials in 800
bioscoopzalen, een mast langs de A10 en nog veel meer, loopt iedereen
nu de kansbesmet te
raken met het positieve actievirus, dat Dance4Life wil zijn. Een flink
aantal bekenden ging al
voor en speelt een rol in de campagne: Bridget, Di-rect, Jack
Spijkerman,Claudia de Breij, Birgit,
dj Paul van Dyk, Lange Frans & Baas B.
Mediacampagne
Bijna de hele mediawereld werkt mee aan de campagne, die door SAATCHI
& SAATCHI
ontwikkeld is. Alle bedrijven doen dit gratis of tegen kostprijs. In
de campagne wordtNederland
opgeroepen om ook in actie te komen voor het leven. De campagne loopt
in oktober en
november en bestaat uit TV & radio commercials, abris,
snelwegmasten,advertenties, websites,
banners, free cards, promovilts en free publicity en is mogelijk
gemaakt door o.a.: Kobalt, Radio
538, Boomerang, Sp!ts, MSN, VARA, IDTV, ViacomOutdoor, hazazaH,
Hillenaar, ID&T, Q-Dance,
eBay, Telegraaf, Sanoma, MTV/TMF en Free Record Shop.
Dance4Life
De campagne is onderdeel van Dance4Life, een nieuw internationaal
project waarbij jongeren
het heft in handen nemen tegen hiv en aids. Naast een groot
scholenproject, datnu op drie
continenten duizenden scholieren weet te bereiken, behelst Dance4Life
het spectaculaire
dance-event op 27 november waarbij tienduizenden jongeren
tegelijkertijdgaan dansen in
Nederland (Gelredome), Indonesië en Zuid-Afrika. In al deze landen
wordt het dance event
gecombineerd met een TV programma, dat de stilte rondom hiv en
aidsverder zal doorbreken
en gelden werft om effectieve bestrijding te steunen.