Ingezonden persbericht


Probeer Windows XP Media Center Edition in het i-Trendz Digital Home

Ook Intel, Microsoft en TMF tekenen voor i-Trendz

Amsterdam, 15 oktober 2004 - Microsoft en Intel® presenteren tijdens i-Trendz, het lifestyle-event voor consumentenelektronica, voor het eerst de Nederlandse editie van Windows XP Media Center Edition aan het grote publiek. Windows XP Media Center Edition is op 12 oktober jl. bij de Nederlandse media geïntroduceerd. Tijdens i-Trendz kunnen bezoekers in het Digital Home - de stand van Microsoft en Intel - Windows Media Center Edition zelf proberen op Media Center pc's. TMF verzorgt entertainment op de beurs in de TMF Lounge. In deze lounge kunnen bezoekers gadgets uitproberen, internetten, draadloos chatten en vooral gamen. Van 22 tot en met 25 oktober 2004 presenteren fabrikanten van consumentenelektronica, ICT en telecommunicatie hun nieuwste producten aan consumenten en branchegenoten op i-Trendz in de Jaarbeurs in Utrecht.

Intel en Microsoft tonen de nieuwste technologieën in werking in het Digital Home. Het Digital Home is van slaapkamer tot huiskamer volgebouwd met de nieuwste technologische snufjes. Bezoekers lopen door een huis vol met verbazingwekkende gadgets en pc's die het leven meer plezier geven, waaronder Windows XP Media Center Edition. Ook hier staat het Touch & Try-motto van i-Trendz centraal. Bezoekers kunnen zelf alles uitproberen en zo ervaren hoe deze nieuwe elektronica ook in hun eigen huis handig kan zijn.

Ook aan entertainment wordt gedacht tijdens i-Trendz. De populaire muziekzender TMF verzorgt een deel van het entertainment tijdens i-Trendz en richt onder andere de TMF Lounge in. Hier kunnen bezoekers de gadgets onderling uitwisselen, bespreken en tegelijkertijd TMF kijken en luisteren. Daarnaast zijn er notebooks opgesteld - van Fujitsu Siemens met Intel® CentrinoTM mobiele technologie - waarop de bezoeker draadloos kan chatten en internetten. Zes gameconsoles staan klaar om de nieuwste games te spelen, voor de fun maar ook in wedstrijdverband. De prijs is namelijk een rit in de Formule 1 Race-simulator!

####

Over i-Trendz
i-Trendz is het lifestyle-evenement voor consumentenelektronica. De eerste editie van dit belevingsevenement vindt plaats van 22 tot en met 25 oktober 2004 in de Jaarbeurs in Utrecht. Het evenement biedt fabrikanten het ideale platform om nieuwe producten persoonlijk te demonstreren aan tienduizenden geïnteresseerde consumenten en retailers. Als enige evenement voor consumentenelektronica in Nederland biedt i-Trendz de markt een belangrijk kanaal om in persoonlijk contact te komen met de digital-minded consument, in een unieke experience-driven omgeving. Meer informatie: www.itrendz.nl

Over Evensis Media:
Evensis Media B.V. is gespecialiseerd in het ontwikkelen en organiseren van beurzen en congressen. De oprichters van het bedrijf hebben ruim 12 jaar ervaring in het organiseren van evenementen met bezoekersaantallen variërend van 200 tot 83.000 per editie. Zowel het initiëren, ontwikkelen als professioneel organiseren behoort tot het portfolio van Evensis Media. De oprichters van het bedrijf zijn jarenlang betrokken geweest bij de organisatie van bekende landelijke beurzen als Studie Beurs, Didacta, Business Finance en Slavakto. Door kennis van de markt te integreren met kosteneffectieve concepten voor exposanten en een aantrekkelijk beursaanbod voor bezoekers maakt Evensis Media succesvolle en marktgerichte evenementen in Nederland mogelijk. Meer informatie: www.evensis.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Evensis Media
Jasper van der Pas / Vincent van Driel
Tel.: 020 - 47 22 4 92
E-mail: info@evensis.nl

Lammers van Toorenburg Benelux PR
Gwen Quant / Sabine Lakerveld
Telefoon: 030 - 65 65 070
Email: itrendz@lvtpr.nl