Titel: Marke-Tel Callcenter Services B.V. treedt toe tot WGCC
WGCC
Rubriek: Binnenland
Datum en tijd: 13-10-2004 08:20
Marke-Tel Callcenter Services B.V. treedt toe tot Werkgeversvereniging
Callcenters (WGCC)
Marke-Tel Callcenter Services B.V. is toegetreden tot de
Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC). Marke-Tel -opgericht in 1982 -
is één van de grotere fullservice callcenters in Nederland. Het bedrijf
vormt sinds 2000 een onderdeel van de Adrem Intermedia Groep. De
activiteiten van Marke-Tel bestaan voornamelijk uit de telefonische
dienstverlening op het gebied van abonnementenverkoop, marketingonderzoek
en overige diensten die hiermee verband houden. Marke-Tel verzorgt 90%
outbound en 10% inbound diensten voor zowel B-to-C (70%) als
B-to-B (30%).
Marke-Tel heeft 250 medewerkers. Algemeen directeur is Marcel Barink, Rob
Boelen is financieel directeur. De dagelijkse leiding is in handen van
business unit manager Saskia Loeff.
De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in
opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde dienstverlening
verzorgen. De WGCC bundelt en behartigt de belangen van alle
professionele callcenters in Nederland. Kwaliteitsbewaking is voor deze
jonge en snelgroeiende sector daarbij van eminent belang. Daartoe worden
initiatieven genomen op gebieden als arbeidsvoorwaarden,
arbeidsomstandigheden, opleiding en scholing.
Nadere informatie voor de pers,