Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Den Haag, 08-10-2004
T-Mobile opent nieuw Nederlands hoofdkantoor in Den Haag
'T-Mobile wil het bedrijf met de beste service van Nederland worden', dat zei Niek Jan van Damme, Algemeen Directeur van T-Mobile Netherlands, vandaag tijdens de officiele ingebruikname van het nieuwe Nederlandse hoofdkantoor in Den Haag. Uit onderzoek in opdracht van T-Mobile blijkt dat consumenten ontevreden zijn over het serviceniveau van Nederlandse bedrijven. Ook mobiele aanbieders kunnen hun service nog flink verbeteren.
T-Mobile wil de klanttevredenheid in de komende tijd verder verhogen. Het bedrijf doet dit onder meer door meer te investeren in direct contact met de klant, via de Klantenservice, maar ook met eigen winkels en verkooppunten. T-Mobile investeert bovendien in innovatieve, maar eenvoudig te gebruiken producten en diensten en in het mobiele netwerk.
Niek Jan van Damme: 'Uit onderzoek blijkt dat consumenten vaak ontevreden zijn over het serviceniveau van Nederlandse bedrijven. Wij willen het bedrijf met de beste service van Nederland worden, te beginnen met de beste mobiele dienstverlening. Ons nieuwe hoofdkantoor laat zien dat we in Nederland in de afgelopen tijd op alle fronten een sterke groei hebben doorgemaakt: in klanten en omzet, maar ook in professionaliteit en kwaliteit. Wij blijven investeren in verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening en het verhogen van de klanttevredenheid. Dat doen we onder meer door het intensiveren van het directe contact met onze klanten, nu we beschikken over het modernste callcenter van Nederland, maar ook met eigen winkels en verkooppunten. Daarvan zullen er eind 2005 ongeveer 150 verspreid door Nederland zijn. Wij bouwen verder aan het UMTS-netwerk en wij breiden het aantal WiFi Hotspots sterk uit. T-Mobile investeert bovendien als enige Nederlandse aanbieder nog steeds in het GSM/GPRS-netwerk.'
Over T-Mobile
T-Mobile, het wereldwijde mobiele netwerk, heeft in Nederland 2,24 miljoen klanten (juni 2004) en is daarmee de nummer 3 op de Nederlandse markt. T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers. T-Mobile Netherlands is onderdeel van
T-Mobile International, een van de leidende mobiele communicatie ondernemingen in de wereld. Als een van Deutsche Telekom's vier strategische divisies, concentreert T-Mobile zich op de meest dynamische markten in Europa en de Verenigde Staten. In het tweede kwartaal van 2004 maakten ongeveer 103 miljoen mensen gebruik van de mobiele communicatie diensten van bedrijven waarin T-Mobile of Deutsche Telekom een meerderheids- of minderheidsbelang hebben. T-Mobile is de enige mobiele communicatie aanbieder ter wereld met transatlantische dienstverlening.
Ingezonden persbericht