Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

HotSMS introduceert gratis moblog HotShots

7 oktober 2004, Amsterdam HotSMS heeft een nieuwe mobiele dienst geïntroduceerd op www.hotsms.com. In aanvulling op de mogelijkheid om gratis SMS berichten te sturen, kunnen de ruim 800.000 gebruikers van HotSMS nu via HotShots gratis een eigen moblog starten. Met de juiste mobiele telefoon MMS je al je foto s naar één centraal nummer. De dienst sluit naadloos aan bij het groeiende aantal mobiele telefoons met camerafunctie en de wereldwijde trend om je leven vast te leggen (loggen) en te delen met anderen.

Hoe werkt het?

Iedereen die bij HotSMS.com geregistreerd is en beschikt over een mobiele telefoon met camerafunctie kan direct zijn mobiele foto s naar het nummer 06 42 50 20 20 MMSen. Aangezien HotSMS het 06nummer van de afzender herkent, worden de foto s direct in je eigen persoonlijke album op HotSMS.com geplaatst. Als je vervolgens inlogt op de site kun je je foto s voorzien van tekst, kiezen om je foto s te delen met iedereen of alleen met je vrienden. Bovendien kan iedereen op publieke foto s stemmen en deze naar anderen emailen. Met de uitgebreide zoekfunctie kun je makers, foto s en tekst vinden.

Heb je geen cameratelefoon dan kun je als HotSMS gebruiker wel alle publieke foto s bekijken en jureren.

HotSMS rekent geen kosten voor het gebruik van HotShots. Gebruikers betalen alleen de eigen operator voor het dataverkeer dat wordt gegenereerd met het sturen van de MMS. Voordeel van HotShots ten opzichte van andere aanbieders van moblogs is dat HotSMS gebruikers geen additionele registratie moeten doorlopen. Er kan direct gestart worden.

Mobile Marketing met MMS

Door het gebruik van HotShots weet HotSMS welke van haar gebruikers beschikt over MMS en een cameratelefoon. Alle opt-in gebruikers kunnen in de toekomst in aanvulling op SMS ook worden ingezet voor mobile marketing acties met MMS. Bovendien kunnen HotShots gebruikers deelnemen aan marketing acties waarbij de cameratelefoon wordt ingezet. Bijvoorbeeld om een gebruiksmoment vast te leggen van een frisdrank, snack of gebruiksvoorwerp.

Over HotSMS

Als één van de grootste onafhankelijke spelers op het gebied van mobiele berichtgeving in Europa, houden we ons bezig met SMS-vertising en Direct (Mobile) Marketing (onder andere via ruim 800.000 geregistreerde gebruikers op HotSMS.com) en het ontwikkelen en faciliteren van mobile marketing concepten en applicaties. Meer informatie: www.hotsmscorp.com.


- EINDE -