Ingezonden persbericht
- Persbericht -
Oplage magazine Wannahaves naar 120.000
Wannahaves the Magazine wordt één van de grootste mannenbladen van Nederland
Wim Spijkers aangetrokken als hoofdredacteur
Amsterdam 5 oktober 2004
De oplage van het magazine van Wannahaves wordt verzesvoudigd naar 120.000 exemplaren. Hiermee is het magazine in één keer één van de grootste mannenbladen van Nederland. Onder aanvoering van hoofdredacteur Wim Spijkers gaat Wannahaves mannen inlichten over gadgets, de nieuwste technologische ontwikkelingen en de toepasbaarheid hiervan binnen het dagelijks leven.
Wannahaves zet gerenommeerde namen in om het magazine die extra dimensie te geven. Naast Wim Spijkers hebben ook bijvoorbeeld Jerry Goossens en topfotograaf Carli Hermès hun medewerking aan het magazine toegezegd. Daarnaast zullen de redacties van Wannahaves (ook van de site en het televisieprogramma van Wannahaves) ondersteund worden door vooraanstaand futuruloog Paul Ostendorf. Soms treedt Ostendorf zelf op de voorgrond, soms zal hij redactie-advies geven.
In navolging op haar samenwerking met Media Markt worden 100.000 exemplaren van het magazine gedistribueerd in de filialen van Media Markt. De overige 20.000 worden door Betapress verspreid.
Wim Spijkers
Wannahaves zal haar magazine zelf uit gaan geven in samenwerking met het Amsterdamse Spijkersmedia van Wim Spijkers. Spijkers was voorheen onder meer adjunct- en interim-hoofdredacteur van Nieuwe Revu, hoofdredacteur van Rails en algemeen hoofdredacteur bij Readershouse/Hearst.
Over Wannahaves
Wannahaves startte in september 2000 haar eigen TV programma. Kort daarna opende Wannahaves haar website wannahaves.nl. Tevens zet Wannahaves direct mailing, mobile services en een eigen magazine in om haar doelgroep optimaal te bereiken. Eén van de sterkste punten in het businessconcept van Wannahaves is dan ook de mogelijkheid voor fabrikanten om iedere maand de laatste produktinnovaties te introduceren in het hart van de doelgroep via deze eigen media van Wannahaves. Vanaf november 2004 start Wannahaves in de filialen van Media Markt met de Wannahaves Inno-5! waar in eigen promowanden vijf innovatieve producten getoond worden. In deze promowanden worden door Wannahaves geproduceerde commercials getoond. Hiermee zet Wannahaves als een van de eerste bedrijven in Nederland een stap richting narrowcasting.
- einde persbericht -
Noot voor de redactie