AutoRai


1-10-2004

's Ochtends besteld, 's middags geleverd

Nissan-rijders vliegensvlug weer op weg. Nissan introduceert het Superspoedordersysteem: een snelle levering van reparatieonderdelen, waardoor stilstand van een auto tot een minimum beperkt blijft.

Onderdelen die s ochtends worden besteld, heeft het Nissan-dealerbedrijf dezelfde dag nog in huis. Daarmee toont Nissan aan dat het continu meedenkt met zijn (zakelijke) klanten.

Nissan kent al het Spoedordersysteem: bestelde onderdelen worden de volgende ochtend geleverd. Met het nieuwe Superspoedordersysteem gaat Nissan nog een stap verder in zijn dienstverlening. Het systeem garandeert een minimale stilstand van de auto ten gevolge van een reparatie. Wanneer een benodigd reparatieonderdeel voor een auto niet voorradig is, kan de Nissan-dealer het onderdeel eenvoudig via de computer bestellen. Vóór 10.00 uur besteld betekent gegarandeerd s middags vóór 15.00 uur in huis. De auto is daardoor nog diezelfde dag te repareren, zodat de Nissan-rijder snel weer op weg kan. Dealers kunnen met het Superspoedordersysteem vooral courante onderdelen bestellen, zoals ruiten en raammechanieken, dynamos, verlichtingsdelen, pakkingen, sensoren en koppelingsdelen.

Belangrijk voor zakelijke markt

Vooral voor Nissan-rijders die de auto zakelijk gebruiken, is het Superspoedordersysteem van groot belang. Deze mensen moeten immers dagelijks op hun auto én de organisatie erachter kunnen vertrouwen. Zeker nu Nissan een steeds belangrijkere rol speelt in het bedrijfsautosegment, is het nieuwe systeem een belangrijk onderdeel in de optimale dienstverlening die Nissan nastreeft.