1-10-2004
's Ochtends besteld, 's middags geleverd
Nissan-rijders vliegensvlug weer op weg. Nissan introduceert het
Superspoedordersysteem: een snelle levering van reparatieonderdelen,
waardoor stilstand van een auto tot een minimum beperkt blijft.
Onderdelen die s ochtends worden besteld, heeft het
Nissan-dealerbedrijf dezelfde dag nog in huis. Daarmee toont Nissan
aan dat het continu meedenkt met zijn (zakelijke) klanten.
Nissan kent al het Spoedordersysteem: bestelde onderdelen worden de
volgende ochtend geleverd. Met het nieuwe Superspoedordersysteem gaat
Nissan nog een stap verder in zijn dienstverlening. Het systeem
garandeert een minimale stilstand van de auto ten gevolge van een
reparatie. Wanneer een benodigd reparatieonderdeel voor een auto niet
voorradig is, kan de Nissan-dealer het onderdeel eenvoudig via de
computer bestellen. Vóór 10.00 uur besteld betekent gegarandeerd s
middags vóór 15.00 uur in huis. De auto is daardoor nog diezelfde dag
te repareren, zodat de Nissan-rijder snel weer op weg kan. Dealers
kunnen met het Superspoedordersysteem vooral courante onderdelen
bestellen, zoals ruiten en raammechanieken, dynamos,
verlichtingsdelen, pakkingen, sensoren en koppelingsdelen.
Belangrijk voor zakelijke markt
Vooral voor Nissan-rijders die de auto zakelijk gebruiken, is het
Superspoedordersysteem van groot belang. Deze mensen moeten immers
dagelijks op hun auto én de organisatie erachter kunnen vertrouwen.
Zeker nu Nissan een steeds belangrijkere rol speelt in het
bedrijfsautosegment, is het nieuwe systeem een belangrijk onderdeel in
de optimale dienstverlening die Nissan nastreeft.
AutoRai