Ingezonden persbericht

Persbericht

Trinicom en Frontline Systems sluiten een partnerovereenkomst voor het MKB

Wilp, 30 september 2004 -- Trinicom, marktleidend eService software leverancier in Nederland, heeft met Frontline Systems een partnerovereenkomst getekend. Frontline is Nederlands grootste fabrikant van Computer Telefoon Integratie middleware, waaronder voice response systemen, call centers en CTI Servers. Frontline gaat de oplossing van Trinicom in de markt zetten onder de naam Frontline eService Center "Powered by Trinicom". Het bedrijf richt zich daarbij met name op het MKB.

Frontline Systems levert op het vlak van call centers maatwerk en standaardproducten en integreert workflow en webtoepassingen. De software van Frontline verbindt CRM- en ERP-applicaties met telefoonsystemen. Zodoende zijn op het call center alle gegevens van een klant beschikbaar om goede service te verlenen. Door middel van de introductie van voice response systemen kan het aantal telefoontjes in een call center verminderd worden. Arthur Smit, directeur van Frontline: "Maar niet alleen aan de telefonie-kant neemt de druk op call centers toe, dat geldt ook voor de online-kant. De gestaag stijgende aantallen e-mails moeten onder controle worden gebracht. Met de introductie van web selfservice kan zelfs gezorgd worden voor een daling van het aantal binnenkomende e-mails. Ook het telefoniekanaal wordt door het bieden van een online vraagbaak ontlast. Het mes snijdt dus aan twee kanten, een ideale propositie in een markt waarin veel organisaties op zoek zijn naar verbetering van de efficiency en klantenservice. De keuze om met Trinicom in zee te gaan is logisch, zij hebben als enige Nederlandse partij een substantiële basis van heel tevreden klanten."

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "Frontline heeft met name in het MKB een goede naam en een groot aantal klanten. De eService software die wij leveren wordt niet alleen door grote early adapters gebruikt, ook het MKB is klaar om gebruik te maken van de standaardapplicatie van Trinicom. Het gebruik van internet is wijd verbreid en zal de komende jaren verder toenemen. Reden genoeg om de klanten die je opzoeken in het online kanaal, of dat nu internet of e-mail is, een snelle en kwalitatief goede service te bieden. Een goede ondersteuning over meerdere kanalen kan alleen worden gerealiseerd als je als organisatie één kennisbank gebruikt voor de beantwoording van klantvragen, ongeacht via welk kanaal die vragen gesteld zijn. En dat is precies wat Trinicom doet. De samenwerking met Frontline zal daarom naar verwachting snel z'n vruchten afwerpen, niet in de laatste plaats voor het MKB zelf."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, Thales, Stichting Korrelatie, FBTO en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over Frontline
Frontline Systems is een Nederlandse fabrikant van Computer Telefonie Integratie producten en bestaat sinds 1990. De producten van Frontline Systems worden verdeeld door meer dan 70% van de Nederlandse telecommunicatiebedrijven, zoals KPN Telecom, CSS Telecom, AAC Cosmos, Burgers Ergon etc. Frontline Systems is initiatiefnemer van de "Open Telefonie Standaard" waar meer dan 60 CRM / ERP softwarebedrijven zich hebben gecommiteerd. Door deze duale strategie heeft Frontline Systems een stabiele basis in het MKB gelegd voor de integratie van Communicatie en Workflow systemen. Voor meer informatie zie: www.frontline.nl.

---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com