DE AUTO DVD
Eindelijk iets echt nieuws in het tijdschriftenschap
Hilversum 27 september 2004
''Eindelijk iets echt nieuws in het tijdschriftenschap''
Op 29 september 2004 zal het automotive aanbod in het
tijdschriftenschap worden uitgebreid met een unieke nieuwe titel: 'De
Auto DVD'.
De Auto DVD is het eerste maandelijks verschijnende multimediale
''tijdschrift'' dat gebruik maakt van zowel papier, DVD als ook
internet (www.deautodvd.nl).
De titel biedt breed auto-infotainment en bestaat uit een blad van 16
pagina's en een DVD met 60 minuten auto-informatie variërend van korte
nieuws facts tot uitgebreide redactionele items.
Verder biedt de DVD een interactief spel op basis van foto- en
videofragmenten dat gespeeld kan worden op elke standaard DVD
speler.
De presentatie van de items, die speciaal voor De Auto DVD worden
geproduceerd, is in handen van Valérie van Unen en Arlette Adriani
(onder meer bekend van SBS 6 Garito) die beiden ervaring hebben bij
zowel regionale als nationale televisie zenders.
Met een consumentenprijs van euro 4,95 is De Auto DVD een betaalbare
''Must Have'' voor autoliefhebbers van alle leeftijden.
De Auto DVD, die gedistribueerd wordt door Aldipress, zal te koop zijn
op ruim 5200 verkooppunten. Door de boven verwachting goede opname in
zowel de grotere als de kleinere winkelketens is de eerste oplage
verhoogd van 25.000 naar 33.500 exemplaren. De introductie zal onder
andere worden ondersteund met een radio-campagne op Noordzee 100.7 FM
en Radio 10 Gold.
Noot voor de redactie,