Gemeente Heusden
Consumentenenquête in Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk. 28-9-2004
In de maand oktober zal een groot aantal inwoners uit Vlijmen,
Haarsteeg en Nieuwkuijk telefonisch worden benaderd voor een
consumentenenquête. Dit gebeurt in opdracht van Ondernemersvereniging
Hartje Vlijmen, de Vlijmense Ondernemersfederatie, de gemeente Heusden
en de Kamer van Koophandel Oost-Brabant.
De consumentenenquête wordt uitgevoerd door onderzoeks- en
adviesbureau BRO. Het doel van de enquête is om het koopgedrag van de
inwoners van Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk in beeld te brengen. In
de telefonische enquête worden daarom vragen gesteld over waar u uw
dagelijkse boodschappen doet, waar u gaat winkelen en wat u van deze
winkelcentra vindt.
De antwoorden worden gebruikt voor een diepgaand onderzoek naar het
functioneren van de winkels in Vlijmen, nu én in de toekomst. Het
onderzoek moet daarmee een belangrijke basis gaan vormen voor de
beoogde vernieuwing van het centrum van Vlijmen.
De ondernemers, gemeente en Kamer van Koophandel stellen het zeer op
prijs als bewoners die worden gebeld, mee willen doen aan de
consumentenenquête. De beantwoording duurt slechts een aantal minuten
en uw antwoorden blijven strikt anoniem.
De uitkomst van de consumentenenquête wordt samen met andere
resultaten verwerkt in een onderzoeksrapportage. Deze wordt naar
verwachting in januari 2005 gepresenteerd.
Informatie
Als u vragen heeft over dit onderzoek dan kunt u deze stellen aan
mevrouw Elisan Henderickx (telefonisch te bereiken op 026-4423574, of
via een mail e.henderickx@seinpost.com, of schriftelijk per adres
Gemeente Heusden, Postbus 41, 5250 AA Vlijmen).