27-9-2004
Mazda3 hoofdprijs in spectaculaire prijsvraag
Autokopen.nl organiseert in samenwerking met Zon Internet en met Auto
Palace de Binckhorst, de importeur van Mazda in Nederland, in de maand
oktober een spectaculaire prijsvraag waarbij de deelnemers als
hoofdprijs een Mazda3 Sport 1.4 Exclusive kunnen winnen.
Door middel van banners op de websites Autokopen.nl, Zonnet.nl en
Mazda.nl worden op de speciaal voor de prijsvraag ingerichte website
meer dan 1,5 miljoen unieke bezoekers verwacht. Naast deelname aan de
prijsvraag kan de bezoeker op deze actiesite ook naar occasions
zoeken. Ook zijn er directe links naar nieuwe Mazdas, een aanvraag
voor een proefrit of voor een brochure. De hoofdprijs zal gratis een
jaar lang all-risk worden verzekerd door subsponsor OHRA.
Autokopen.nl is het autoportaal voor de merkdealers van Nederland en
de bij de BOVAG aangesloten ABA bedrijven. Naast het aanbieden van
occasions kunnen de autobedrijven vanaf oktober ook de voorraad nieuwe
autos aanbieden. De website biedt niet alleen de makkelijkste manier
om een occasionvoorraad te publiceren, ook is Autokopen.nl zeer actief
in het promoten van het meest kwalitatieve occasionaanbod op internet.
Het streven is dat de autos op Autokopen.nl op zoveel mogelijk
manieren aandacht krijgen en door een zo groot mogelijk aantal
bezoekers worden gevonden.
Voor de prijsvraag wordt een speciale actiesite in het leven geroepen
waarop de bezoeker terecht kan voor inschrijving en het verkrijgen en
beantwoorden van de vragen en aanvullende info. In de actieperiode (1
t/m 31 oktober 2004) krijgen de deelnemers 12 vragen (één per partner
per week) voorgeschoteld, waarvan de antwoorden terug te vinden zijn
op de websites van de organiserende partners. De vragen zullen niet te
moeilijk zijn, maar de sites van de partners zullen wel intensief
bezocht moeten worden. Beantwoording van de vragen geschiedt op de
actiesite via het multiple-choice principe.
Gezien het succes van de Mazda3 en de directe link met de verkoop van
zowel nieuwe als gebruikte autos was de keuze van Mazda om in deze
prijsvraag te participeren een logische. De nieuwe Mazda3, 2e bij de
verkiezing Auto van het jaar 2004, combineert de beste eigenschappen
van al zijn voorgangers, verfijnd met de inzichten die zijn verkregen
na bestudering van wat de nieuwe generatie Mazdas zo succesvol maakt.
Hij staat voor een fris en zelfverzekerd alternatief in een segment
waarin de klanten van andere merken naar méér bleven verlangen.
Bovendien is de Mazda3 een zeer goed voorbeeld van de
Zoom-Zoom-filosofie van het merk en zal de uitdaging om winnaar te
kunnen worden van een dergelijke auto de deelname aan de prijsvraag
alleen maar stimuleren.
AutoRai