KWIK-FIT
NDA: Kwik-Fit misleidt geen klanten
Nederlandse Dealer Associatie weerspreekt gedraging:
NDA: Kwik-Fit misleidt geen klanten
Harderwijk, 23 september 2004. De Nederlandse Dealer Associatie (NDA)
weerspreekt met klem dat Kwik-Fit haar klanten misleidt. Dat staat in
de fax die de NDA aan Kwik-Fit heeft gestuurd.
De NDA beweerde eind vorige week ten onrechte in diverse media dat
Kwik-Fit haar klanten misleidt. Die negatieve publiciteit heeft
Kwik-Fit doen besluiten een kort geding aan te spannen tegen de NDA.
In een fax die Kwik-Fit daarop van de Dealerorganisatie heeft
ontvangen, staat dat de NDA 'de verweten gedraging met klem
weerspreekt'
Retail Directeur Jeroen van der Marel: 'Kwik-Fit bedient per jaar meer
dan 1 miljoen klanten. Daar gaan we uiterst zorgvuldig mee om, van
misleiding van onze klanten is dus geen enkele sprake. Dat de NDA nu
met klem weerspreekt dat Kwik-Fit klanten misleidt is een begin en
geeft Kwik-Fit de overtuiging dat de dealerorganisatie wel hard
schreeuwt, maar geen feiten aandraagt.'
Kwik-Fit biedt haar klanten een transparante Grote onderhoudsbeurt aan
voor een vaste, lage prijs vanaf 159,-, waarbij automobilisten vooraf
exact worden geïnformeerd over de werkzaamheden die worden uitgevoerd.
Ook ontvangt elke klant het inspectieformulier met alle gecontroleerde
punten en reparatie-advies.
---
///////////