Gemeente Den Helder

23-09-2004
Telefonische service gemeente vernieuwd

Via het algemene telefoonnummer van de gemeente Den Helder 0223-671200 komt u terecht in een keuzemenu. Dat was u al gewend, maar wij hebben het keuzemenu uitgebreid. Hiermee hopen wij u nog sneller en beter van dienst te zijn. Het keuzemenu is als volgt ingedeeld: Kies 1: voor algemene vragen over Burgerzaken (reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels GBA, verhuizingen, aangifte geboorte etc.), vergunningen en belastingen
Kies 2: voor vragen en opmerkingen over de openbare ruimte (zwerfvuil, afval, groene en grijze bak, losse stoeptegels, onderhoud groen etc.), openbare verlichting, parkeren of ongediertebestrijding Kies 3: voor vragen over Werk en Inkomen
Kies 4: voor afspraken over het ophalen van grof, huishoudelijk afval (Grofvuillijn)
Kies 5 of wacht: als u een medewerker wilt spreken over een ander onderwerp

Na uw keuze wordt u doorgeschakeld naar een medewerker van de betreffende afdeling. De afdelingen hebben verschillende openingstijden. Mocht de afdeling gesloten zijn, dan krijgt u de volgende melding: wij zijn nu telefonisch niet bereikbaar. Daarna volgt een tekst met de openingstijden van de verschillende afdelingen en loketten.

Telefonische bereikbaarheid
Keuze 1: op werkdagen van 8.00 tot 14.00 uur
Keuze 2: op werkdagen van 8.00 tot 14.00 uur
Keuze 3: maandag, woensdag en donderdag van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur; vrijdagmorgen van 9.00 tot 12.00 uur. Op dinsdag is de afdeling Werk en Inkomen niet bereikbaar. Keuze 4: op werkdagen van 8.00 tot 12.00 uur
Keuze 5: op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur

Openingstijden loketten Service Center (Burgerzaken, Vergunningen, Vreemdelingenloket en Belastingen)
Maandag: 8.00 uur tot 14.00 uur
Dinsdag: 8.00 uur tot 14.00 uur
Woensdag: 8.00 uur tot 15.30 uur
Donderdag: 8.00 uur tot 19.30 uur
Vrijdag: 8.00 uur tot 14.00 uur

Klantenservice Publiekszaken is iedere werkdag geopend van 08.00 tot 14.00 uur.