RIGU SOUND B.V.
Music Store haalt omvangrijke spotcampagne uit de lucht
PERSBERICHT
Roelofarendsveen, 23 september 2004
Music Store haalt omvangrijke spotcampagne uit de lucht
vanwege overlijden André Hazes
Top-cds van 19,99 voor 9,99. Onder andere André Hazes, 25 jaar. Alleen
bij Music Store! Zo luidde de boodschap die vanaf woensdag jl. op
vrijwel elke radiozender te horen was.
In samenwerking met leverancier EMI biedt Music Store exclusief
toptitels aan voor 9,99 per stuk! Naast Blof - Omarm, René Froger -
Platinum Collection, Trijntje Oosterhuis, Strange Fruit, Hits van Rob
de Nijs en Het beste van Ruth Jacott vormt ook de 2-cd van André
Hazes, 25 jaar, een prominent onderdeel van deze campagne.
Behalve op de winkelvloer en in de huis-aan-huis folder van Music
Store, werd de actie groots de ether in geblazen. Uit respect voor
André, wiens repertoire grote belangstelling geniet onder de Music
Store klanten, heeft Music Store de omvangrijke spotcampagne
aangepast.
Noot voor de redactie,