tiscali start
Utrecht, 22 september 2004 Tiscali lanceert, in samenwerking met verschillende filmdistributiemaatschappijen de meest complete en toonaangevende filmportal van Nederland:
Ditmoetjezien.nl is voor ons een fantastische manier om aan filmliefhebbers nog meer uitgebreide informatie te geven over onze films en onze prijsvragen. Internet is de ideale plek om beeldmateriaal en nieuws - in elke fase van de levensloop van een film - goed en snel te brengen, aldus Max van Praag, General Manager van United International Pictures Netherlands.
Voor alle soorten filmliefhebbers is deze portal een aanwinst. Met een uniek en breed up-to-date aanbod van filmmateriaal en interessante achtergrondinformatie over diverse filmgenres, heeft
Film is voor Tiscali een belangrijke pijler binnen het streven om via het internet alle vormen van entertainment en communicatie beschikbaar te maken voor consumenten. 2,3 miljoen Nederlandse huishoudens hebben een breedbandaansluiting en kunnen snel surfen en mailen. Voor hen is het belangrijk dat er kwalitatieve en leuke entertainmentdiensten zoals film, muziek, games en straks ook telefonie, beschikbaar zijn. In de wereld van de film speelt internet een belangrijke rol voor promotie en distributie. Wij verwachten dat die relatie steeds sterker wordt. Dat onderstrepen wij ondermeer door het sponsoren van het Nederlands Filmfestival en het financieren van de nieuwste film van Theo van Gogh, 0605 de film, zegt Patricia Spuijbroek, lid van de directie van Tiscali Benelux en Scandinavië.
Over Tiscali
Tiscali B.V. is de Nederlandse dochter van Tiscali S.p.A. (Nuovo Mercato, Milan: TIS; Nouveau Marché, Paris: 005773), the Internet Communication Company . Tiscali biedt breedband- en inbelinternettoegang voor consumenten en zakelijk gebruik, innovatieve communicatiediensten en content. Op 30 juni 2004 had Tiscali 7,9 miljoen actieve gebruikers en was het aantal breedbandabonnees gestaag gegroeid tot 1,44 miljoen. De corporate website van Tiscali is
Tiscali