15-09-04 3e nationale e-mail marketing conferentie.
E-mail als een volwassen medium, onderdeel van crm-systemen,
geintegreerd in het marketingbeleid, en met regels rond wat wel en
niet mag.Door dit succes, staat de effectiviteit van e-mail marketing
ook onder druk: teveel mail, teveel spam. E-mail blijft echter een
unieke communicatiekanaal, ook in de combinatie met andere kanalen.
De 3e nationale e-mail marketing conferentie beantwoord aan de hand
van case studies, onderzoekspresentaties, en strategie sessies o.a. de
volgende vragen:
* Hoe effectief is e-mail marketing?
* Hoe valt u op in de inbox?
* Zelf doen of uitbesteden?
* Wat doen de grote consumentenbrands?
* Welke rol heeft e-mail in b-t-b marketing?
Tijdens de conferentie worden ook de publishing awards uitgereikt: de
6 beste e-mailcampagnes van afgelopen jaar worden hier gepresenteerd.
VEA-leden krijgen 100 euro korting op de deelnamekosten
Wie:dm-marketing, sales, communicatie medewerkers
Aanmelden: voor meer informatie
Waar: Media Plaza, Utrecht
Wanneer: 15 september
Vereniging van communicatie advies bureaus (VEA)