BROOKTROUT TECHNOLOGY
Brooktrout leveren tijdsbesparende IVR-oplossing
Brooktrout, Vocomo en Sporn Group leveren tijdsbesparende
IVR-oplossing voor beheer van outsourcers van verpleegkundig
personeel
SpeechTEK, Stand: 307 Brooktrout Technology, Inc., een toonaangevende
leverancier van producten voor media processing en oproepbesturing, en
Vocomo(R), een pionier in de nieuwe generatie IVR-systemen
(Interactive Voice Response), kondigden vandaag aan dat The Sporn
Group in zijn Nurse Administration Management Environment System
(NAMES) nu het VoiceXML-systeem van Vocomo gebruikt dat op het
bekroonde TR1000(TM) spraakplatform van Brooktrout draait. Door
gebruik te maken van NAMES kunnen outsourcers van verpleegkundig
personeel het uitgebreide papierwerk achterwege laten en
hun administratie verbeteren waardoor ze meer tijd kunnen besteden
aan hun patiënten.
(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/19990806/BRKTTECH )
NAMES is een webgebaseerde tool dat outsourcers van verpleegkundig
personeel toelaat hun kandidatenbestand te beheren en de bestellingen
te vergemakkelijken. Het systeem laat klanten toe om wereldwijd hoog
gekwalificeerde verpleegkundigen in dienst te nemen, om een
databestand bij te houden van bekwaamheden en prestaties, en om de
uurregistratie, loonkosten en ziekenhuisfacturen te beheren.
Ziekenhuizen kunnen het systeem interactief gebruiken om bestellingen
te plaatsen voor verpleegkundigen, om de facturering na te kijken en
goed te keuren en om de contractuele verpleegkundigen te beoordelen.
'The Sporn Group koos voor de Vocomo/Brooktrout oplossing omdat die
rechtstreeks met onze bestaande webtoepassing werkt,' zei Lewis Ross,
Director of Consulting Services van Sporn. 'De VoiceXML-mogelijkheden
van Vocomo en de standaard hardware boden zowel ontwikkelingsgemak als
gebruiksgemak terwijl het goed integreert met de NAMES' webgebaseerde
toepassing. We kozen voor de Brooktrout TR1000 spraakkaart omdat het
de functie 'oproeperidentificatie' ondersteunt en omdat het onze
toepassing toelaat om gemakkelijk uit te breiden van de eerste
T1-configuratie naar de multi-bereik T1-verbindingen. De
Vocomo/Brooktrout oplossing was ongeveer 30% goedkoper dan de
alternatieve oplossingen en dat vergemakkelijkte de beslissing!'
Het Vocomo/Brooktrout systeem automatiseert en vereenvoudigt met NAMES
de vereisten inzake uurregistratie en facturering die vroeger heel
moeilijk waren. Met het nieuwe systeem kunnen ongeveer 5.000
verpleegkundigen naar een gratis telefoonnummer bellen als ze in de
instelling van hun klant aankomen. Alle telefoonnummers van de klanten
zijn opgeslagen in het databestand van het systeem, dus als de
verpleegkundige telefoneert, gebruikt de TR1000 de
oproeperidentificatie om na te kijken of de oproep van de juiste
instelling kwam. Als de verpleegkundige van een plaats belt die niet
geregistreerd is, vraagt het systeem om terug te bellen van op de
juiste locatie. Als de verpleegkundige vanuit het ziekenhuis belt,
wordt de tijd geregistreerd in de databank en controleert het systeem
de opdracht en het bestelnummer. NAMES laat verpleegkundigen toe om in
minuten in plaats van uren te werken.
Met de TR1000 kunnen ontwikkelaars hun ontwikkeling vereenvoudigen,
hun toepassingen gemakkelijk uitbreiden via een uniek enkelvoudig
API-design en hun producten op een meer rendabele manier ondersteunen
dan met concurrerende spraakkaarten. Dankzij de werking en de
flexibiliteit van de TR1000 kunnen IVR-platformen aan de huidige en de
zich ontwikkelende behoeften van geavanceerde bedrijfstoepassingen
beantwoorden.
Over The Sporn Group
The Sporn Group, Inc. biedt hoogstaande IT-consultancydiensten, zoekt
en plaatst IT- en juridisch personeel, en biedt SEC-goedgekeurde
externe archiefgemeenschappen. The Sporn Group is een gevestigd
bedrijf dat werd opgericht in 1989 en waarbij uitmuntendheid en
klantentevredenheid centraal staan.
Over Vocomo(R) Corporation
Vocomo(R) is leider in nieuwe generatie Interactive Voice Respone
(IVR) producten voor de bedrijfsmarkt. Vocomo maakt IVR-technologie
beter betaalbaar en toegankelijk voor klanten via standaard
technologie. Met Vocomo's nieuwe generatie IVR-productlijn -
VocomoVoice(R) - kunnen bedrijven gemakkelijk en snel geautomatiseerde
telefoondiensten installeren die de productiviteit van de werknemers
verhogen, de kosten verminderen, de klantentevredenheid verhogen en
nieuwe inkomstenmogelijkheden creëren. Met VocomoVoice kunnen
bedrijven bestaande of nieuwe webtoepassingen uitbreiden zodat ze van
op elke telefoon toegankelijk zijn en dit tegen de laagst mogelijke
kost. Vocomo is een privé-onderneming gevestigd in Cupertino,
Californië. Voor bijkomende informatie, surf naar
http://www.vocomosoft.com of bel naar het gratis nummer
1.800.780.8626.
Over Brooktrout Technology
Brooktrout Technology is een toonaangevende leverancier van producten
voor media processing, netwerkinterface, oproepbesturing en
signaalbewerking die de ontwikkeling mogelijk maken van toepassingen,
systemen en diensten voor zowel het New Network(TM) ('packet-based')
en het traditionele telefoonnetwerk (TDM). De strategie van het
bedrijf bestaat erin om een partnership aan te gaan met zijn klanten
en om nauw met hen samen te werken om hun levering van nieuwe
toepassingen en diensten te helpen versnellen, om hun bestaande
activiteiten te vergroten en om uit te breiden naar nieuwe markten.
Voor bijkomende informatie, surf naar http://www.brooktrout.com.
Brooktrout Technology is een dochtermaatschappij van Brooktrout, Inc.
(Nasdaq: BRKT).
Brooktrout, Brooktrout Technology, New Network en TR1000 zijn
handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Brooktrout, Inc.
Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectieve
eigenaars.
Contactpersoon:
Laura Often
Brooktrout, Inc
+1.781.453.4858
loften@brooktrout.com
Danny Lange
Vocomo Software
+1.800.780.8626 x211
danny@vocomosoft.com
Website: http://www.brooktrout.com
http://www.vocomosoft.com
Source: Brooktrout Technology
Laura Often van Brooktrout, Inc, +1-781-453-4858,
loften@brooktrout.com; of Danny Lange van Vocomo Software,
+1-800-780-8626 lijn 211, danny@vocomosoft.com; FCMN Contact:
loften@brooktrout.com Foto:http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/199908
06/BRKTTECH AP Archive: http://photoarchive.ap.org PRN Photo Desk,
888-776-6555 of 212-782-2840
14 sep 04 15:30