Ingezonden persbericht
Persbericht
Aspect Communications breidt Performance Optimization-productsuite uit met AIMCall-software
Aspect biedt maatwerk contact center analyseoplossing voor Performance Optimization
Hoofddorp, 6 september 2004 - Aspect Communications (NASDAQ: ASPT), marktleider op het gebied van contact center solutions en AIM technology, vooraanstaand leverancier van performance management applicaties, hebben hun partnerovereenkomst uitgebreid. Aspect gaat de AIMCall-software standaard opnemen in de Aspect contact center analyse productsuite. De partnerovereenkomst is een bekrachtiging van Aspect's strategie ten aanzien van performance optimization. De hechtere samenwerking vergroot de flexibiliteit in het ontwikkelen van maatwerk performance optimization-applicaties die naadloos aansluiten op de verschillende zakelijke behoeften van klanten.
Met AIMCall kunnen organisaties data uit zowel het contact center als andere informatiebronnen, zoals workforce management, kwaliteitsmeting-, marketing-, finance- en CRM-applicaties, integreren. Organisaties kunnen zo niet alleen de prestaties van individuele medewerkers in het contact center optimaliseren maar ook dat van de gehele organisatie. De combinatie van Aspect Performance Optimization for eWorkforce Management en AIMCall resulteert in nog meer flexibiliteit en functionaliteit. Door de vastgestelde KPI's te meten kunnen organisaties patronen en trends identificeren en deze informatie gebruiken om bijtijds de organisatie bij te sturen om zo de gestelde bedrijfsdoelstellingen te behalen. De software verschaft managers, supervisors en agenten direct toegang tot de voor hun specifieke informatie zodat zij acties kunnen ondernemen om klantenservice, sales en productiviteit te verbeteren.
Over Aspect Communications
Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT) is marktleider op het gebied van contact center solutions en services. De oplossingen van Aspect stellen organisaties in staat om de communicatie met hun klanten te managen en te optimaliseren. Aspect mag meer dan tweederde van de 50 grootste organisaties ter wereld (Fortune 50) tot haar klanten rekenen. Veel vooraanstaande organisaties in diverse branches, zoals transport, financiën, assurantie, telecommunicatie, retail en outsourcing alsmede grote overheidsorganisaties maken gebruik van de oplossingen van Aspect. De leidende positie van Aspect is gebaseerd op 19 jaar ervaring. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië (VS) en er zijn 24 Aspect-kantoren verspreid over 11 landen wereldwijd. Meer informatie over Aspect Communications kunt u vinden op www.aspect.com.
Ingezonden persbericht