Nuon Belgium viert haar 300.000ste aansluiting
31 aug 2004 | Amsterdam/Vilvoorde | Nuon
Na iets meer dan 1 jaar liberalisering viert Nuon Belgium vandaag haar
300.000ste aansluiting. Daarmee blijft Nuon Belgium de meest
succesvolle nieuwkomer op de vrijgemaakte energiemarkt in Vlaanderen.
Nuon Belgium startte twee jaar geleden met de verkoop van
elektriciteit en aardgas en bereikte al in december 2003 een eerste
mijlpaal met haar 100.000ste aansluiting, nog geen half jaar later -
in juni van dit jaar - werd reeds de kwart miljoenste aansluiting
bereikt en vandaag, 31 augustus 2004, tellen we er 300.000.
"Deze 300.000ste aansluiting wil Nuon Belgium uiteraard niet
onopgemerkt laten voorbijgaan", aldus Tom Van de Cruys, Marketing
Manager Nuon Belgium. "Daarom nodigen wij kinderen uit het
Zeepreventorium in De Haan uit om de laatste dag van de zomervakantie
door te brengen in Plopsaland." In het Zeepreventorium in De Haan
worden kinderen en jonge volwassenen met chronische aandoeningen
(luchtwegen, huidaandoeningen, allergieën, diabetes,
voedingsstoornissen) geholpen.
"Het is geen toeval dat we kinderen uit De Haan hiervoor uitnodigen",
aldus Tom Van de Cruys. "Onze 300.000ste klant woont immers aan de
kust. Evenmin een toeval is de keuze van Plopsaland, dit pretpark is
immers ook een partner van Nuon Belgium," aldus Tom Van de Cruys. De
heer Majidi uit Oostende, eigenaar van de aansluiting, ontvangt
uiteraard eveneens een aantal entreekaarten voor Plopsaland.
Wilt u meer weten over Nuon Belgium?
Nuon Belgium
Nuon