Ingezonden persbericht


persbericht
Event Driven Marketing
ofwel: Klanten maken en Klanten houden !

Tijdens de PIM themasessie van dinsdagavond 31 augustus staat Event Driven Marketing (EDM) centraal.

Achtereenvolgens komen aan de orde:

EDM, kan ik dat ook en zo ja hoe?
Egbert Jan van Bel laat zien hoe EDM opgestart kan worden volgens het 'EDM vierlagen model'. Ed Sander (Failsafe Database Marketing) geeft vervolgens aan wat de financiële aspecten van EDM zijn in termen van kosten en baten. Event Driven Prospecting
Cees Verrips van ECI zal samen met Riens Koopman van Cendris laten zien hoe je, door slimme databasemarketing, het event 'verhuizen' gebruikt voor het werven van nieuwe klanten en het houden van bestaande klanten. Funda en de EDM link met eBusiness
Jeroen Wilhelm van Funda toont hoe eBusiness gedaan kan worden door gebruik te maken van events. Voor, tijdens en enige tijd na de verhuizing geeft de gemiddelde Nederlander veel geld uit aan verbouwen, inrichten, de verhuizing zelf, etc. En bovendien maakt men vaak opnieuw een keuze uit hypotheek-verstrekker, internetprovider en energieleverancier. Maar wanneer is de verhuizende consument nu precies 'in de markt' voor al die producten en diensten? EDM en Campaign Management
Dick Vanderzaken, 2Organize en KPN Telecom, behandelt hoe EDM goed is op te starten en te organiseren. Één van de grootste uitdagingen, en niet alleen in de markt van mobiele telefonie, is het behouden van reeds geworven klanten. Hoe voorkom je het verloop van de ene naar de andere aanbieder, de zogenaamde churn. Paneldiscussie
Alles wat u altijd al heeft willen vragen (over EDM), u krijgt nu de gelegenheid. De sprekers van deze avond vormen een uitstekend panel om uw vragen te beantwoorden.

Locatie: SAS Institute in Huizen. U kunt zich rechtstreeks inschrijven via onze website: www.pimonline.nl


---

Drs. P. Verhaagen
Bestuurslid PIM
T 035 60 267 58
M 06 54 300 588