Multikabel


Multikabel viert 100.000 internetabonnees met bijzondere campagne 20 augustus 2004

Multikabel behaalde in juli 2004 een bijzondere mijlpaal. Naast 10.000 telefoonabonnees is het aantal kabelinternetklanten binnen een halfjaar gegroeid met 20.000, waarmee nu de grens van 100.000 klanten gepasseerd is. Om dit te vieren start Multikabel zaterdag 21 augustus met een bijzondere campagne.

Multikabel is in juli de grens van 100.000 internetabonnees gepasseerd. Dit betekent dat 1 op de 3 huishoudens in het verzorgingsgebied van Multikabel een kabelinternetaansluiting heeft, gemiddeld ruim 30% per straat. Om deze mijlpaal te vieren start Multikabel een bijzondere campagne.

Met de campagne 'Allekostenweg' gaat Multikabel de straten, lanen en wegen met de hoogste internetdichtheid belonen door de bewoners met een internetabonnement een halfjaar lang kosteloos gebruik te laten maken van radio, televisie, internet, telefonie en digitale televisie. De internetdichtheid wordt berekend op basis van het percentage kabelinternetabonnees van Multikabel ten opzichte van het aantal radio- en televisieabonnees in de straten binnen het verzorgingsgebied.

Gedurende twee weken wordt er via diverse kanalen zoals internet, regionale dag- en weekbladen en het eigen TV-Informatiekanaal een top-50 gepubliceerd. Abonnees kunnen zo zelf zien of ze in de race zijn om een halfjaar lang kosteloos gebruik te maken van alle diensten. Op maandag 6 september worden de winnende straten bekend gemaakt en op feestelijke wijze omgedoopt tot 'Allekostenweg'.

Meer informatie over de actie is te vinden op
www.multikabel.nl/allekostenweg en op het Multikabel TV-Informatiekanaal (voorkeuze toets 10, kanaal 5+ 176 MHz).