Multikabel
Multikabel viert 100.000 internetabonnees met bijzondere campagne
20 augustus 2004
Multikabel behaalde in juli 2004 een bijzondere mijlpaal. Naast 10.000
telefoonabonnees is het aantal kabelinternetklanten binnen een
halfjaar gegroeid met 20.000, waarmee nu de grens van 100.000 klanten
gepasseerd is. Om dit te vieren start Multikabel zaterdag 21 augustus
met een bijzondere campagne.
Multikabel is in juli de grens van 100.000 internetabonnees
gepasseerd. Dit betekent dat 1 op de 3 huishoudens in het
verzorgingsgebied van Multikabel een kabelinternetaansluiting heeft,
gemiddeld ruim 30% per straat. Om deze mijlpaal te vieren start
Multikabel een bijzondere campagne.
Met de campagne 'Allekostenweg' gaat Multikabel de straten, lanen en
wegen met de hoogste internetdichtheid belonen door de bewoners met
een internetabonnement een halfjaar lang kosteloos gebruik te laten
maken van radio, televisie, internet, telefonie en digitale televisie.
De internetdichtheid wordt berekend op basis van het percentage
kabelinternetabonnees van Multikabel ten opzichte van het aantal
radio- en televisieabonnees in de straten binnen het
verzorgingsgebied.
Gedurende twee weken wordt er via diverse kanalen zoals internet,
regionale dag- en weekbladen en het eigen TV-Informatiekanaal een
top-50 gepubliceerd. Abonnees kunnen zo zelf zien of ze in de race
zijn om een halfjaar lang kosteloos gebruik te maken van alle
diensten. Op maandag 6 september worden de winnende straten bekend
gemaakt en op feestelijke wijze omgedoopt tot 'Allekostenweg'.
Meer informatie over de actie is te vinden op
www.multikabel.nl/allekostenweg en op het Multikabel
TV-Informatiekanaal (voorkeuze toets 10, kanaal 5+ 176 MHz).