Loyalty Lab opent kantoor in Brussel
Uitbreiding is eerste stap naar internationalisering Target Interactive Marketing Group
Amsterdam/Brussel 19 augustus 2004 Loyalty Lab b.v., onderdeel van de Target Interactive Marketing Group heeft een kantoor geopend in Brussel. Hiermee haakt Loyalty Lab b.v. in op de groeiende vraag van klanten om ondersteuning te krijgen bij hun marketingactiviteiten in het buitenland. Loyalty Lab b.v. ontwikkelt en voert loyaliteitsprogramma s uit voor bedrijven die veelal verantwoordelijk zijn voor of actief op de Benelux markt.
De programma s die Loyalty Lab b.v. ontwikkelt, ondersteunen de marketingactiviteiten van klanten. Het bedrijf richt zich op organisaties die langdurige commerciële banden met hun klanten willen opbouwen en verbeteren. Naast advieswerk bouwt, analyseert en beheert Loyalty Lab klantenbestanden en ontwikkelt zij Loyalty Management op maat. Bij de ontwikkeling van dergelijke programma's kunnen reguliere mediavormen geïntegreerd worden met nieuwe media.
De verantwoordelijkheid voor het Brusselse kantoor valt onder mr. Paul Bosmans. Paul Bosmans was de oprichter en directeur van Bosmans Consulting, een dm bureau dat hij in 2000 verkocht aan de Grey Groep. Andy Hellemans is aangesteld als Sales- en Marketingmanager. Hiervoor werkte hij als Account manager bij Mobistar, daarna als business reclame adviseur bij de Media groep Concentra en was tot op heden zelfstandig marketing en event manager.
Marketingactiviteiten krijgt steeds vaker een internationaal karakter, deels door krimpende marketingbudgetten. Dit betekent dat bedrijven universele marketingcampagnes moeten ontwikkelen om die vervolgens internationaal uit te voeren. Door onze dienstverlening ook in België aan te bieden, kunnen we de universele campagnes die wij in Nederland ontwikkelen op een lokaal herkenbare manier uitvoeren in België , zegt Jasper van IJssel, directeur van Loyalty Lab.
De uitbreiding naar België door Loyalty Lab is de eerste stap naar de internationalisering van de Target Interactive Marketing Group.
Over de Target Interactive Marketing Group
Loyalty Lab is onderdeel van de Target Interactive Marketing Group. De Target Interactive Marketing Group is gespecialiseerd in alle facetten van direct marketing. Tot haar kernactiviteiten behoren direct marketing strategie en uitvoering, internet/e-mail marketing, loyaltyprogramma s, databases/CRM/fulfilment systemen en internationale direct marketing. De groep bestaat uit Target Interactive Communication, Homey Inc, VillaDM en Loyalty Lab.