NIEUWE FUSION TELEFOONHOEZEN VAN BODY GLOVE
Body Glove®, vooraanstaand leverancier van accessoires voor
elektro-nische consu-men-ten-producten, introduceert een nieuwe lijn
Fusion Cellsuit® hoezen voor stijlvolle en effectieve bescherming van
mobiele telefoons. Het inmiddels 53 jaar bestaand lifestyle-merk bewijst
zich hiermee opnieuw als innovatief leverancier van hoog-waar-dige en
trendsettende producten.
Heb jij een actieve, sportieve levensstijl? Dan is de nieuwe Fusion
Cellsuit® lijn voor jou ontworpen. De perfect omsluitende telefoonhoezen
bieden optimale bescherming bij alle omstandigheden in elke omgeving ?
aan het strand of in de sneeuw, bij zon en bij regen. De Fusion
Cellsuit® hoezen zijn zowel beschikbaar in twee universele maten ? klein
en groot ? als voor specifieke telefoonmodellen.
Fusion telefoonhoezen bieden je mobiel hoogwaardige bescherming en zijn
vervaardigd van soepele, stevige materialen, zoals verrubberd EVA. EVA
is een milieuvriendelijke, niet-giftige en non-allergene schuim-soort
met hoogwaardige akoestische eigenschappen, zodat je de hoge
spraakkwaliteit behoudt. Het materiaal is bovendien water- en
oliebestendig, terwijl de anti-slipeigen-schap zorgt voor een
uitstekende grip. Kortom, deze krasvaste, hitte- en vochtbestendige
hoezen zijn ideaal in alle gebruiks-situaties en weersomstandigheden.
Om je mobiele telefoon optimaal te beschermen, zijn de Fusion-hoezen
gevoerd. De aan/uit-schakelaar is goed toegankelijk, evenals de toetsen
en display die zijn afgeschermd met transparante niet-reflecterende
folie. Voor maximaal gebruikscomfort zijn de Fusion-hoezen uitgerust met
een handige riemclip.
De Fusion-hoezen beschermen je telefoon als een tweede huid en zien er
snel en stoer uit. Ze zijn beschikbaar in blauwe, grijze en gele
uitvoering en sluiten naadloos aan bij een coole, sportieve lifestyle.
De Body Glove® technologische accessoires worden intensief gepromoot via
gesponsorde evenementen die de cultuur en stijl van het merk uitdragen.
In 2003 was Body Glove de officiële sponsor van het topevenement van de
snelstgroeiende spektakelwatersport ? de Europese kampioenschappen
kitesurfen in het Spaanse Tarifa. Dit jaar was het de titelsponsor van
Body Glove Snowbombing 2004, het spraakmakende snowboardingfestival dat
in januari in Les Arcs in de Franse Alpen plaatsvond. Body Glove zal ook
in 2005 titelsponsor zijn van het Snowbombing-evenement.
Over Body Glove
Body Glove is een aansprekend en dynamisch merk dat zich richt op een
jonge, actieve, trendgevoelige markt. In 1953 introduceerden de
oprichters van Body Glove, de tweelingbroers Bob en Bill Meistrell, de
eerste wetsuit van neopreen. Sinds die tijd heeft de onderneming
wereldwijd naam gemaakt als toonaangevend leverancier van hoogwaardige
producten en accessoires voor watersport en strandmode. De
consumentenproducten van Body Glove worden onder licentie gedistribueerd
door Fellowes.
Over Fellowes
Fellowes heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Itasca, Illinois en
levert producten op het vlak van consumenten- en kantoorelektronica,
zoals accessoires voor mobiele telefoons, camera's en computers, bind-
en lamineermachines, papierversnipperaars en een breed scala aan
opbergproducten. De onderneming heeft dochterbedrijven in Australië,
Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Polen, Groot-Brittannië en de
Benelux. Wereldwijd telt Fellowes circa 1700 medewerkers, die het
afgelopen jaar een omzet van ruim 700 miljoen dollar genereerden.
Noot aan de redactie,