Ingezonden persbericht


Persbericht

Oracle introduceert nieuwste versie crm applicatie

17 augustus 2004 - Oracle introduceert de nieuwste versie van Oracle s customer relationship management applicaties (CRM), 11i.10, welke bedrijven helpt hun omzet te verhogen door middel van een doeltreffend verkoopbeleid.

De nieuwe applicaties richten zich op drie belangrijke factoren die leiden tot een succesvol verkoopbeleid, namelijk duidelijke afstemming binnen de organisatie, doeltreffende processen en gerichte samenwerking.

Verkoop is een proces dat gerelateerd is aan alle onderdelen van de organisatie. Een effectief verkoopmodel kan worden gerealiseerd door verschillende groepen in het bedrijf te laten samenwerken aan dezelfde doelen, door de betrokken partijen te voorzien van directe toegang tot relevante informatie en door de verkoopactiviteiten via alle kanalen op elkaar af te stemmen. De nieuwste versies van Oracle® Sales, Oracle Marketing, Oracle Partner Relationship Management en Oracle e-Commerce 11i.10 bevatten nieuwe mogelijkheden om verkoopsucces te vergroten door een verbeterde afstemming binnen de organisatie en verbeterde effectiviteit en samenwerking.

Het verkoopproces is complex, en bedrijven zouden iedereen die betrokken is bij het verkoopproces - de marketingorganisatie, het verkoopteam en partners moeten voorzien van de juiste tools en informatie om succesvol te zijn, aldus John Wookey, senior vice president, applications development. Met deze nieuwe versie helpen we bedrijven door middel van onze software bij het stimuleren van hun verkoop doordat ze toegang hebben tot bedrijfsinformatie, samen kunnen werken bij het bereiken van overkoepelende bedrijfsdoelstellingen en samen kunnen werken en afstemming kunnen vinden binnen het netwerk van zakelijke relaties.

Voor het volledige persbericht zie: http://www.oracle.com/corporate/press/2004_aug/apps_sales.html

Oracle
Oracle is 's werelds grootste leverancier van bedrijfssoftware.