Gemeente Hulst
Persbericht - 16.08.2004
Gemeente houdt bezoekersenquête
Op 1 juli 2004 is het nieuwe dienstverleningsconcept van de
gemeentelijke organisatie van start gegaan. Dit houdt in dat alle
loketten behoudens de loketten van het team Bevolking na de middag
zijn gesloten. s-Middags wordt gewerkt op afspraak.
Om deze vernieuwde wijze van dienstverlening te kunnen evalueren en
beoordelen, is het essentieel om te weten hoe u als burger deze
ervaart. Voorzien de openingstijden in de behoeften van onze burgers,
onze klanten? Is de kwaliteit van dienstverlening door de wijziging
verbeterd? Hoe ervaart men het afsprakensysteem?
Om hierin een inzicht te krijgen wordt in de maanden
augustus/september/oktober een bezoekersenquête gehouden. (Gestart
wordt in week 35.)
Naast de evaluatie van de gewijzigde dienstverlening zal gelijktijdig
informatie bij de bezoekers worden ingewonnen over een aantal andere
zaken, zoals de reden van het bezoek, de frequentie van bezoek, de
beoordeling van de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid,
wachttijden, etc.
De informatie die hieruit voortvloeit, kan voor de gemeentelijke
organisatie handvaten bieden om daar waar nodig dan wel wenselijk de
dienstverlening te bevorderen dan wel te verbeteren.
De enquête wordt gehouden op verschillende dagen en tijdstippen en
zowel op het stadskantoor te Hulst als het gemeentekantoor te
Kloosterzande. Bezoekers worden persoonlijk benaderd.
---
Gemeente Hulst Team Communicatie
Micaëla Van Bunder.
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: mbe@gemeentehulst.nl