Ingezonden persbericht


Innovatieve marketing: hoe blijf je bij deze zomer? Een intensieve summercourse waarbij marketingspecialisten vernieuwend, innovatief en oplossingsgericht leren denken en handelen voor vraagstukken uit de praktijk

Geachte heer, mevrouw,

Hoe innovatief bent u? En weet u hoe innovatieve marketing en communicatie effectief ingezet kunnen worden? Kom dan in de week van maandag 16 tot en met vrijdag 20 augustus naar de summercourse innovatieve marketing.

Het marketingvak omvat een breed werk- en denkveld dat aan veel maatschappelijke veranderingen onderhevig is. Dit betekent dat de marketingspecialist verschillende vraagstukken strategisch en operationeel moet analyseren en oplossen. Dat vraagt om kennis, inzicht en innovatief denken en doen.

Om u daarbij te helpen heeft de Academie Innovatieve Marketing (AIM) een summercourse op topniveau ontwikkeld, die u aan het denken én werken zet. AIM wordt gevormd door een samenwerking tussen Nieuwe Helden, Novis Competence Center en Marketingplaza.nu. De docenten en begeleiders zijn allen gerenommeerde specialisten die u terzijde staan tijdens de trainingen. Zo zullenTon van Rooijen, Michiel van Mens, Ment Kuiper en Arko van Brakel verschillende onderdelen van de trainingen voor hun rekening nemen.

Kwaliteit summercourse
U staat er tijdens de leergang bepaald niet alleen voor. U bent weliswaar zelf verantwoordelijk voor, wat zo mooi heet, uw eigen leerproces, maar u wordt zeer strak begeleid en intensief getraind. In korte bewoordingen: " Individueel: vragen en knelpunten uit uw eigen praktijk staan centraal. " Plenair: u leert in trainingssessies van anderen in de groep. En zij van u. Uw eigen inbreng tijdens de plenaire bijeenkomsten is veel groter dan u uit andere opleidingen of cursussen gewend bent. " Persoonlijk: u moet zelf presteren en resultaten laten zien. In deze opleiding zullen de trainers en begeleiders uw inbreng stimuleren en u verder helpen bij uw vraagstukken.

Programma summercourse
Dag 1: Marketingkader en marketinginnovatie
Dag 2: Marketing als proces binnen een organisatie Dag 3: Innovatief denken en handelen
Dag 4: Innovatieve marketing en new business
Dag 5: Uw eigen innovatieve marketing

Op één van de dagen zal een bedrijfsbezoek worden afgelegd om de theorie te toetsen aan de (innovatieve) praktijk.

Kosten en inschrijving
De totale kosten van deze summercourse bedragen ¬ 3.995,- inclusief alle readers, vakliteratuur en verblijfskosten (excl. BTW). U kunt meer informatie opvragen via programma@marketingplaza.nu of via AIM te Woerden: 034-499017 (Ment Kuiper). U kunt zich ook direct inschrijven via www.marketingplaza.nu .

Blijft u ook bij deze zomer?

Met vriendelijke groet,

Wim van Rooijen
Directeur Media Plaza