Ingezonden persbericht
Nieuwe cameratassen van body glove®
Beveiligen beeld en techniek in weer en wind
Body Glove®, vooraanstaand leverancier van accessoires voor
elektro-nische consu-men-ten-producten, introduceert een nieuwe reeks
stevige, beschermende camera-tassen. Het inmiddels 53 jaar bestaand
lifestyle-merk bewijst zich hiermee opnieuw als innovatief leverancier
van hoogwaar-dige en aansprekende producten.
De twee nieuwe series - Camera Cases Gen 2 en Camera Skins - sluiten aan
bij een bestaande reeks cameratassen en bieden je uitgebreide keuze uit
een compleet aanbod. De Gen 2-lijn beschermt je camera onder vrijwel
alle omstandigheden, de Camera Skins bieden je optimale
bewegingsvrijheid.
De markt voor digitale camera's blijft onstuimig groeien en de vraag
naar beschermende tassen is groter dan ooit. De nieuwe waterwerende Body
Glove cameratassen zijn vervaardigd van stevig ballistisch nylon, mat
rubber en fraai neopreen. Ze trotseren moeiteloos alle
weersomstandigheden zodat je camera altijd veilig beschermd blijft.
De Body Glove Camera Cases Gen 2 bieden perfecte bescherming voor je
digitale camera of camcorder. De tassen zijn voorzien van comfortabele
schouderriemen, en de stevige sluitingen houden je camera en accessoires
goed op hun plaats. De tassen zijn doordacht ontworpen en stralen met
hun lichtblauwe en zwarte neopreen en gele strepen duidelijk de Body
Glove lifestyle uit. De Camera Cases Gen 2 serie is leverbaar in de
formaten Micro, Compact en Medium.
Camera Skins vormt de eerste lijn van een nieuwe generatie tassen. Met
hun perfecte pasvorm bieden ze de ultieme bescherming voor al je
digitale producten. Met de slimme draaibare clip kun je ze gemakkelijk
aan de riem bevestigen, maar ze passen ook prima in een (hand)tas. Ze
bieden bovendien een opbergvakje voor twee of drie geheugenkaarten. De
Camera Skins zijn dankzij de stoere, duurzame materiaalkeuze bestand
tegen alle weers-omstandigheden. De stevige klittenbandsluiting
beschermt je camera tegen stof en water en zorgt dat hij makkelijk
bereikbaar is. De tassen zijn er in de formaten Micro en Compact.
De Body Glove® technologische accessoires worden intensief gepromoot via
gesponsorde evenementen die de cultuur en stijl van het merk uitdragen.
In 2003 was Body Glove de officiële sponsor van het topevenement van de
snelstgroeiende spektakelwatersport ? de Europese kampioenschappen
kitesurfen in het Spaanse Tarifa. Dit jaar was het de titelsponsor van
Body Glove Snowbombing 2004, het spraakmakende snowboardingfestival dat
in januari in Les Arcs in de Franse Alpen plaatsvond. Body Glove zal ook
in 2005 titelsponsor zijn van het Snowbombing-evenement.
Het Body Glove® accessoire-aanbod voor technologische
consumentenproducten omvat naast cameratassen ook CD/DVD-etuis,
GSM-headsets, beschermhoezen voor handcomputers, MP3-spelers en mobiele
telefoons, en laptoptassen.
Over Body Glove
Body Glove is een aansprekend en dynamisch merk dat zich richt op een
jonge, actieve, trendgevoelige markt. In 1953 introduceerden de
oprichters van Body Glove, de tweelingbroers Bob en Bill Meistrell, de
eerste wetsuit van neopreen. Sinds die tijd heeft de onderneming
wereldwijd naam gemaakt als toonaangevend leverancier van hoogwaardige
producten en accessoires voor watersport en strandmode. De
consumentenproducten van Body Glove worden onder licentie gedistribueerd
door Fellowes.
Over Fellowes
Fellowes heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Itasca, Illinois en
levert producten op het vlak van consumenten- en kantoorelektronica,
zoals accessoires voor mobiele telefoons, camera's en computers, bind-
en lamineermachines, papierversnipperaars en een breed scala aan
opbergproducten. De onderneming heeft dochterbedrijven in Australië,
Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Polen, Groot-Brittannië en de
Benelux. Wereldwijd telt Fellowes circa 1700 medewerkers, die het
afgelopen jaar een omzet van ruim 700 miljoen dollar genereerden.
Noot aan de redactie,
Ingezonden persbericht