Multikabel
Multikabel verwelkomt 100.000ste internetklant
30 juli 2004
Door een succesvol eerste half jaar, heeft Multikabel binnen één maand
een tweede mijlpaal bereikt. Nadat eerder in juli de grens van 10.000
telefonieabonnees werd gepasseerd, verwelkomt Multikabel nu haar
100.000ste internetklant. Eind 2003 telde Multikabel nog ongeveer
80.000 internetklanten. De stijging met ruim 20.000 abonnees betekent
25% groei (ofwel een gemiddeld groeipercentage van ruim 4% per maand)
in het eerste half jaar van 2004.
Mevrouw De Groot uit Limmen die als 100.000ste internetklant in het
zonnetje werd gezet over haar keuze voor Multikabel: "Ik heb gekozen
voor een Power-abonnement omdat dat lekker snel is. Bovendien hoef ik
nu niet meer in te bellen en me ook niet meer druk te maken over een
hoge telefoonrekening."
Volgens Marcel Nijhoff, Directeur Marketing & Sales, illustreren de
overwegingen van mevrouw De Groot de keuze van vele inwoners van
Noord-Holland voor breedbandinternet van Multikabel: "Wij zijn erg
blij met het bereiken van deze mijlpaal. Maar we kijken ook naar de
toekomst. Wij zien voortdurende groei van het aantal klanten dat
gebruik maakt van de mogelijkheid om voor een vast bedrag per maand te
internetten met een gegarandeerde snelheid, zonder al te lang vast te
zitten aan een gekozen abonnementsvorm, en met een klantenservice die
keer op keer hoge waarderingscijfers scoort. Naast de voordelen van
kabelinternet zelf, kiezen ook steeds meer gezinnen voor het gemak hun
belangrijkste communicatiediensten door één partij te laten verzorgen,
met één aanspreekpunt voor televisie en radio, internet en telefonie
en bij een bedrijf dat thuis is in Noord-Holland."
Het succes van Multikabel verklaart Marcel Nijhoff als volgt:
Multikabel heeft in de afgelopen jaren al bij herhaling bewezen als
zelfstandig opererend bedrijf succesvol te zijn voor klanten,
medewerkers en aandeelhouders. Mede dank zij het feit dat we een
relatief klein, flexibel bedrijf zijn met een sterke regionale
binding, kunnen we innovatief en onconventioneel zijn, in het belang
van onze klanten denk bijvoorbeeld aan de inzet van WiFi om zogenaamde
witte gebieden te ontsluiten. Maar ook de snelheid waarmee we routers
bijplaatsen bij veel verkeer op ons netwerk of storingen verhelpen,
zijn hiervan voorbeelden."