Multikabel


Multikabel verwelkomt 100.000ste internetklant
30 juli 2004

Door een succesvol eerste half jaar, heeft Multikabel binnen één maand een tweede mijlpaal bereikt. Nadat eerder in juli de grens van 10.000 telefonieabonnees werd gepasseerd, verwelkomt Multikabel nu haar 100.000ste internetklant. Eind 2003 telde Multikabel nog ongeveer 80.000 internetklanten. De stijging met ruim 20.000 abonnees betekent 25% groei (ofwel een gemiddeld groeipercentage van ruim 4% per maand) in het eerste half jaar van 2004.

Mevrouw De Groot uit Limmen die als 100.000ste internetklant in het zonnetje werd gezet over haar keuze voor Multikabel: "Ik heb gekozen voor een Power-abonnement omdat dat lekker snel is. Bovendien hoef ik nu niet meer in te bellen en me ook niet meer druk te maken over een hoge telefoonrekening."

Volgens Marcel Nijhoff, Directeur Marketing & Sales, illustreren de overwegingen van mevrouw De Groot de keuze van vele inwoners van Noord-Holland voor breedbandinternet van Multikabel: "Wij zijn erg blij met het bereiken van deze mijlpaal. Maar we kijken ook naar de toekomst. Wij zien voortdurende groei van het aantal klanten dat gebruik maakt van de mogelijkheid om voor een vast bedrag per maand te internetten met een gegarandeerde snelheid, zonder al te lang vast te zitten aan een gekozen abonnementsvorm, en met een klantenservice die keer op keer hoge waarderingscijfers scoort. Naast de voordelen van kabelinternet zelf, kiezen ook steeds meer gezinnen voor het gemak hun belangrijkste communicatiediensten door één partij te laten verzorgen, met één aanspreekpunt voor televisie en radio, internet en telefonie en bij een bedrijf dat thuis is in Noord-Holland."

Het succes van Multikabel verklaart Marcel Nijhoff als volgt: Multikabel heeft in de afgelopen jaren al bij herhaling bewezen als zelfstandig opererend bedrijf succesvol te zijn voor klanten, medewerkers en aandeelhouders. Mede dank zij het feit dat we een relatief klein, flexibel bedrijf zijn met een sterke regionale binding, kunnen we innovatief en onconventioneel zijn, in het belang van onze klanten denk bijvoorbeeld aan de inzet van WiFi om zogenaamde witte gebieden te ontsluiten. Maar ook de snelheid waarmee we routers bijplaatsen bij veel verkeer op ons netwerk of storingen verhelpen, zijn hiervan voorbeelden."