Gemeente Alphen-Chaam
Nieuwsberichten
28-07-2004
Vervangingsregeling secretarissen bezwaarschriftencommissie en
benoeming plaatsvervangend secretaris bezwaarschriftencommissie
Burgemeester en wethouders van de gemeente Alphen-Chaam maken bekend
dat zij in hun vergadering van 15 juni 2004 de Onderlinge
vervangingsregeling secretarissen bezwaarschriftencommissie gemeenten
Baarle-Nassau/Alphen-Chaam hebben vastgesteld.
De regeling houdt in dat waar nodig de secretarissen van de
bezwaarschriftencommissies in de beide gemeenten elkaar kunnen
vervangen. De regeling is op 1 juli 2004 in werking getreden.
De vastgestelde regeling kan worden ingezien op het gemeentekantoor
(Sector Bestuurlijke & Juridische Zaken) te Alphen.
In dezelfde vergadering is besloten om de secretaris van de
bezwaarschriftencommissie van de gemeente Baarle-Nassau te benoemen
tot plaatsvervangend secretaris van de bezwaarschriftencommissie van
de gemeente Alphen-Chaam.