KHODI
tassenmerken vragen teveel voor te weinig
het prijsniveau van trendy tassen raakt buiten proporties. de
populaire merken hangen prijskaartjes aan producten, die totaal uit
verhouding zijn met de kwaliteit. 'ik ben bevooroordeeld, maar ik vind
dat consumenten in de maling worden genomen,' zegt sebastiaan van
kuijk (khodi).
sebastiaan van kuijk: 'dat de consument bereid is te betalen voor een
naam en een imago is natuurlijk niets nieuws. maar sommige
tassenmerken vragen gewoon te veel voor te weinig. als ik zie dat
sommige merken voor het simpelste modelletje en de meest eenvoudige
materialen 80 of 90 euro durven te vragen, dan schaam ik me daar voor.
natuurlijk ben ik bevooroordeeld, omdat ik het tassenmerk khodi
vertegenwoordig. maar juist daarom weet ik dat het anders kan. je kunt
een perfect afgewerkte, trendy tas in de winkel krijgen voor 50
euro.'
the bag connection
met de nieuwe collectie die deze maand in de winkels ligt, bewijst
khodi eens te meer dat design betaalbaar kan zijn. de 8 strak
vormgegeven modellen variëren in prijs van eur 29,95 tot eur 54,95.
het thema, the bag connection, is gebaseerd op alle emoties die de
connecties tussen mensen bepalen - aantrekking, jaloezie, begeerte,
nieuwsgierigheid, verbazing, angst, geluk. de gedachte van khodi: als
je al die emoties toch bij je draagt, verzamel ze dan in een werkelijk
onderscheidende tas. van khodi.
verkoopadressen
khodi is momenteel verkrijgbaar in winkels door heel nederland.
tassen-speciaalzaken, warenhuizen, onderscheidende kledingzaken,
skateshops. alle verkoopadressen zijn te vinden op www.khodi.co.uk
over het khodi team
het creatieve team achter khodi bestaat uit de amsterdamse
ontwerpers
ramon otting, joost albronda, roy rietstap en joeri worm. persoonlijke
betrokkenheid en voorliefde voor design staan centraal in hun werk. ze
kwamen op het idee om zelf een merk; een eigen kindje te ontwikkelen.
niet alleen de naam khodi, maar het gehele concept: productontwerp,
identity en communicatie, komt uit handen van de creatieven.