Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Datum: 19 juli 2004
Hertz viert de zomer met grootse Disney-actie
Hoofddorp - Hertz, 's werelds grootste autoverhuurbedrijf, heeft deze zomer een speciale actie. In samenwerking met Disneyland® Resort Paris geeft Hertz deze zomer prachtige reizen weg naar Disneyland en de Walt Disney Studio's in Parijs.
Deze zomer is in Disneyland® Resort Paris de première van de show 'The Legend of the Lion King'. Hertz en Disneyland® Resort Paris geven magische prijzen weg: diverse reizen naar Disneyland met een bezoek aan de spectaculaire nieuwe show 'The Legend of the Lion King'. De absolute hoofdprijs is een volledig verzorgde VIP-reis voor 4 personen met een magisch verblijf in een van de luxe hotels van het park.
Om in aanmerking te komen voor de geweldige prijzen, kunt u de site www.hertz.nl/disney bezoeken en de kraskaart openkrassen. U kunt direct zien of u gewonnen heeft. Op de site vindt u ook de zeer aantrekkelijke zomertarieven die Hertz tot eind augustus aanbiedt op verschillende modellen.
Ieder jaar looft Disneyland® Resort Paris een speciale award uit voor één van haar partners, die de meest in het oog springende gezamenlijke promotie organiseert. Vorig jaar sleepte Hertz deze Castle Award in de wacht. "Dit jaar willen wij de actie van afgelopen zomer overtreffen met deze nieuwe grootse Disney-zomeractie", aldus Dave Frauenfelder, Marketing Manager Hertz Nederland.
Hertz is met ruim 7.000 vestigingen in meer dan 150 landen internationaal marktleider in de autoverhuurbranche. Ook in Nederland is Hertz met meer dan dertig vestigingen sterk vertegenwoordigd. Hertz is onderdeel van de Ford Motor Company.
Einde persbericht.
Noot voor de redactie,
Ingezonden persbericht