DAIMLERCHRYSLER

Uitnodiging: Mercedes-Benz persbijeenkomst op 14 juli

Persbericht 13 juli 2004

Mercedes-Benz persbijeenkomst op 14 juli: A-Klasse wordt op kunstzinnige wijze gepresenteerd in Amsterdam

Onder het motto 'Follow your own star' presenteert Mercedes-Benz op 14 juli de nieuwste uitvoering van de Mercedes-Benz A-Klasse en de vernieuwende campagne waar kunst een grote rol in speelt. De campagne draait om drive, durf, het lef hebben om je leven in eigen hand te nemen en je eigen pad te volgen. Mercedes-Benz daagde vijf Nederlandse kunstenaars uit hun visie op dit thema tot uitdrukking te brengen. Peter Donkersloot, Jean-Paul Marsman, Carli Hermes, Selwyn Senatori en Wim Heesakkers creëerden ieder een authentiek werk waarin zij hun eigen interpretatie op het campagne thema hebben weergeven. Later dit jaar zullen de originele werken geveild worden voor een bijzonder onderwijsproject in Oeganda dat kinderen ondersteunt bij het volgen van hun eigen weg. Dit onderwijsproject is op een koffieplantage waar koffie geproduceerd wordt met het keurmerk Max Havelaar. Tv-presentatrice Floortje Dessing, ambassadrice van het keurmerk Max Havelaar, zal op 14 juli in De Kleine Werf te Amsterdam de kunstwerken onthullen. Na de onthulling van de kunstwerken zal Mercedes-Benz de nieuwe A-Klasse op bijzonder wijze aan het Nederlandse publiek presenteren.

Aanmeldingen of vragen: 020 686 74 39 / 06 5341 5346 Mercedes-Benz Persbijeenkomst
De Kleine Werf
Prinseneiland 6
Amsterdam

13 jul 04 14:44