DAIMLERCHRYSLER
Uitnodiging: Mercedes-Benz persbijeenkomst op 14 juli
Persbericht 13 juli 2004
Mercedes-Benz persbijeenkomst op 14 juli: A-Klasse wordt op
kunstzinnige wijze gepresenteerd in Amsterdam
Onder het motto 'Follow your own star' presenteert Mercedes-Benz op 14
juli de nieuwste uitvoering van de Mercedes-Benz A-Klasse en de
vernieuwende campagne waar kunst een grote rol in speelt. De campagne
draait om drive, durf, het lef hebben om je leven in eigen hand te
nemen en je eigen pad te volgen. Mercedes-Benz daagde vijf Nederlandse
kunstenaars uit hun visie op dit thema tot uitdrukking te brengen.
Peter Donkersloot, Jean-Paul Marsman, Carli Hermes, Selwyn Senatori en
Wim Heesakkers creëerden ieder een authentiek werk waarin zij hun
eigen interpretatie op het campagne thema hebben weergeven. Later dit
jaar zullen de originele werken geveild worden voor een bijzonder
onderwijsproject in Oeganda dat kinderen ondersteunt bij het volgen
van hun eigen weg. Dit onderwijsproject is op een koffieplantage waar
koffie geproduceerd wordt met het keurmerk Max Havelaar.
Tv-presentatrice Floortje Dessing, ambassadrice van het keurmerk Max
Havelaar, zal op 14 juli in De Kleine Werf te Amsterdam de kunstwerken
onthullen. Na de onthulling van de kunstwerken zal Mercedes-Benz de
nieuwe A-Klasse op bijzonder wijze aan het Nederlandse publiek
presenteren.
Aanmeldingen of vragen: 020 686 74 39 / 06 5341 5346
Mercedes-Benz Persbijeenkomst
De Kleine Werf
Prinseneiland 6
Amsterdam
13 jul 04 14:44