Ingezonden persbericht
JUNIPER NETWORKS ANNONCEERT J-PARTNER PROGRAMMA
Programma steunt partners bij transformatie bedrijfskritische netwerken
Schiphol-Rijk, 12 juli 2004 - Juniper Networks (Nasdaq: JNPR) introduceert het
J-Partner-programma. Dit programma is ontwikkeld om partners te helpen in het optimaal benutten van hun toegevoegde waarde bij het invullen van de bedrijfskritische netwerk- en beveiligingsuitdagingen van klanten en partners hiervoor te belonen. Het programma bestaat uit productoplossingen, financiële incentives en speciale aanbiedingen die ontwikkeld zijn om channel-partners te ondersteunen bij het stimuleren van de vraag en het benutten van nieuwe zakelijke mogelijkheden.
"Het J-Partner-programma van Juniper is gebaseerd op een succesvolle partnerstrategie en biedt een waardevol model om channel partners nauw te betrekken en te ondersteunen bij het vergroten van hun businessmogelijkheden", zegt Gert-Jan Schenk, Vice-President Channels EMEA van Juniper Networks. "Behalve unieke incentive-mogelijkheden, garandeert het programma tevens dat partners toegang hebben tot de juiste middelen om zich te richten op de grootste netwerk- en beveiligingsuitdagingen van klanten."
Het J-Partner-programma biedt een gevarieerd aanbod van programma's om de verkoop-, technische, marketing-, operatie en managementactiviteiten van partners te ondersteunen en te ontwikkelen. Het is gericht op channel partners en alliances. Deze laatste categorie betreft leveranciers van technologieën en oplossingen, die next generation IP services bieden voor specifieke markten of applicatie-eisen.
Het J-Partner programma biedt partners uitgebreide mogelijkheden om de specifieke waarde van after-sales toe te voegen aan hun bedrijfsmodel en supportinfrastructuur met de vernieuwde supportprogramma's. Het nieuwe Juniper Networks Authorized Service Center-programma (JNASC) herkent partners binnen het gehele spectrum van after-sales-competenties, inclusief Support Reseller, Support Manager en Support Provider.
J-Rewards, de nieuwe architectuur voor het verbeteren van de winstgevendheid van partners, garandeert dat partners de maximale financiële waarde genereren uit alle verkoopcontacten, zoals die van business-, sales- en technische teams. Met J-Rewards erkent en beloont Juniper Networks channel partners voor die onderdelen van de salescyclus, waarin ze uitblinken. De beloning bestaat uit individuele en bedrijfsincentives.
Het J-Partner-programma biedt partners tevens uitgebreide trainingsmogelijkheden die zijn afgestemd op individuele functietaken. Specifieke trainings-, autorisatie- en certificeringsmogelijkheden worden speciaal ontwikkeld voor verkoopteamleden en pre- en after-sales-medewerkers.
Beschikbaarheid
J-Partner van Juniper Networks is in juli 2004 geïntroduceerd aan channel- en alliance-partners en is momenteel wereldwijd beschikbaar voor nieuwe partners.