CLIENTLOGIC

ClientLogic wint opnieuw Customer Care Awards

ClientLogic wint opnieuw Customer Care Awards en wordt Internationaal geprezen

VS en Europese onderscheidingen erkennen ClientLogic als Mondiale Customer Care Marktleider en Innovator

Den Haag, Nederland, 05 Juli 2004 -- ClientLogic Corporation, een toonaangevende internationale Business Process Outsourcer van contact centers, kondigde vandaag aan dat het verscheidene prestigieuze customer care onderscheidingen heeft gekregen in het tweede kwartaal van 2004. ClientLogic ontving de onderscheidingen, in zowel de Verenigde Staten als in Europa, en ze onderstrepen nogmaals dat het bedrijf een mondiale leidinggevende positie heeft en de deskundigheid bezit om best-in-class customer care oplossingen te kunnen leveren, on-shore, near-shore en off-shore voor bedrijven over de gehele wereld.

ClientLogic verkreeg van het tijdschrift Customer Inter@ction Solutions(r) voor de vierde maal op rij de Technology Marketing Corporation 'CRM Excellence' Award. Hiermee een erkenning voor ClientLogic's bekwaamheid in het verbeteren van klantbinding en het verhogen van winstmarges per klant, door betrouwbare customer care. ClientLogic staat tevens voor het tweede opeenvolgende jaar in de top vijf van mondiale customer care providers, volgens Customer Inter@ction Solutions(r)'s 'Top 50 Teleservices Agencies'.

In Europa rekende het Professional Planning Forum (Groot Britannië) ClientLogic tot de winnaars van het 'Resourcing Innovation of the Year Awards 2004'. Deze onderscheiding was gebaseerd op het European Operating Centre (EOC), dat ondersteuning biedt aan het leveren van constistente service door het installeren van een gecentraliseerd team van statistiek specialisten dat toeziet op de verschillende campagnes van de ClientLogic sites in Europa en India. Tevens kreeg ClientLogic, tijdens de 'BT Openworld/Internet Ops Challenge Cup', twee zilveren prijzen voor het ontwerpen van eersteklas strategieën voor het identificeren en aanpakken van klantontevredenheid

'Het is een compliment om erkenning te krijgen van zulke prestigieuze organisaties in de Verenigde Staten en Europa voor onze voortdurende leidende rol in de customer care industrie,' aldus Julie Casteel, Chief Sales & Marketing Officer Wereldwijd. 'ClientLogic is, als mondiale customer care provider, het aan zichzelf verplicht om hun cliënten te ondersteunen in het leveren van consistentie en betrouwbaarheid over de gehele lijn, onafhankelijk van geografische ligging of gebruikt medium'.

Over ClientLogic
ClientLogic Corporation is een toonaangevende, internationale Business Process Outsourcer in de contactcenter- en de fulfilmentbranche. Als dochteronderneming van het Canadese conglomeraat Onex Corporation, heeft ClientLogic 52 vestigingen in 12 landen in Noord-Amerika, Europa en Azië. ClientLogic's consistente service kwaliteit over verschillende bedrijfstakken, media en landen helpt cliënten met het verlagen van service kosten, het verbeteren van klantbinding en het verhogen van de winst per klant. ClientLogic's marktleidende cliënten bestaan onder meer uit Sony Corporation, DIRECTV, ABN AMRO, Gateway, TiVo, British Telecom (BT), National Geographic Television, LTU en United Online (Juno/NetZero). ClientLogic staat in de top vijf van mondiale contact center providers, en handelde in 2003 meer dan 140 miljoen klant contacten af. Meer informatie is te vinden op http://www.clientlogic.com.

Voor meer informatie, neem contact op met:

Amit Shankardass Kelly Albada Jelgersma
ClientLogic ClientLogic
+1 615-301-7274 +31.70.305.1755
amitsha@clientlogic.com Kelly.Albada.Jelgersma@clientlogic.nl


05 jul 04 10:07