CLIENTLOGIC
ClientLogic wint opnieuw Customer Care Awards
ClientLogic wint opnieuw Customer Care Awards en wordt Internationaal
geprezen
VS en Europese onderscheidingen erkennen ClientLogic als Mondiale
Customer Care Marktleider en Innovator
Den Haag, Nederland, 05 Juli 2004 -- ClientLogic Corporation, een
toonaangevende internationale Business Process Outsourcer van contact
centers, kondigde vandaag aan dat het verscheidene prestigieuze
customer care onderscheidingen heeft gekregen in het tweede kwartaal
van 2004. ClientLogic ontving de onderscheidingen, in zowel de
Verenigde Staten als in Europa, en ze onderstrepen nogmaals dat het
bedrijf een mondiale leidinggevende positie heeft en de deskundigheid
bezit om best-in-class customer care oplossingen te kunnen leveren,
on-shore, near-shore en off-shore voor bedrijven over de gehele
wereld.
ClientLogic verkreeg van het tijdschrift Customer Inter@ction
Solutions(r) voor de vierde maal op rij de Technology Marketing
Corporation 'CRM Excellence' Award. Hiermee een erkenning voor
ClientLogic's bekwaamheid in het verbeteren van klantbinding en het
verhogen van winstmarges per klant, door betrouwbare customer care.
ClientLogic staat tevens voor het tweede opeenvolgende jaar in de top
vijf van mondiale customer care providers, volgens Customer
Inter@ction Solutions(r)'s 'Top 50 Teleservices Agencies'.
In Europa rekende het Professional Planning Forum (Groot Britannië)
ClientLogic tot de winnaars van het 'Resourcing Innovation of the Year
Awards 2004'. Deze onderscheiding was gebaseerd op het European
Operating Centre (EOC), dat ondersteuning biedt aan het leveren van
constistente service door het installeren van een gecentraliseerd team
van statistiek specialisten dat toeziet op de verschillende campagnes
van de ClientLogic sites in Europa en India. Tevens kreeg ClientLogic,
tijdens de 'BT Openworld/Internet Ops Challenge Cup', twee zilveren
prijzen voor het ontwerpen van eersteklas strategieën voor het
identificeren en aanpakken van klantontevredenheid
'Het is een compliment om erkenning te krijgen van zulke prestigieuze
organisaties in de Verenigde Staten en Europa voor onze voortdurende
leidende rol in de customer care industrie,' aldus Julie Casteel,
Chief Sales & Marketing Officer Wereldwijd. 'ClientLogic is, als
mondiale customer care provider, het aan zichzelf verplicht om hun
cliënten te ondersteunen in het leveren van consistentie en
betrouwbaarheid over de gehele lijn, onafhankelijk van geografische
ligging of gebruikt medium'.
Over ClientLogic
ClientLogic Corporation is een toonaangevende, internationale Business
Process Outsourcer in de contactcenter- en de fulfilmentbranche. Als
dochteronderneming van het Canadese conglomeraat Onex Corporation,
heeft ClientLogic 52 vestigingen in 12 landen in Noord-Amerika, Europa
en Azië. ClientLogic's consistente service kwaliteit over
verschillende bedrijfstakken, media en landen helpt cliënten met het
verlagen van service kosten, het verbeteren van klantbinding en het
verhogen van de winst per klant. ClientLogic's marktleidende cliënten
bestaan onder meer uit Sony Corporation, DIRECTV, ABN AMRO, Gateway,
TiVo, British Telecom (BT), National Geographic Television, LTU en
United Online (Juno/NetZero). ClientLogic staat in de top vijf van
mondiale contact center providers, en handelde in 2003 meer dan 140
miljoen klant contacten af. Meer informatie is te vinden op
http://www.clientlogic.com.
Voor meer informatie, neem contact op met:
Amit Shankardass Kelly Albada Jelgersma
ClientLogic ClientLogic
+1 615-301-7274 +31.70.305.1755
amitsha@clientlogic.com Kelly.Albada.Jelgersma@clientlogic.nl
05 jul 04 10:07