Ingezonden persbericht
Uitstekende resultaten Quality On-Line: verdubbeling omzet in afgelopen halfjaar; personeelsbestand groeit
Software voor kwaliteitsmanagement ingezet in steeds meer sectoren
Enschede, 5 juli 2004 - Quality On-Line, leverancier van software voor kwaliteitsmanagement, heeft in het afgelopen halfjaar zijn personeelsbestand met 20 procent uitgebreid. Zo zijn ervaren medewerkers aangetrokken voor consultancy, ontwikkeling, sales en office management. Daarnaast realiseerde het bedrijf een omzetverdubbeling in de laatste zes maanden. Steeds meer bedrijven in uiteenlopende sectoren kiezen voor de oplossingen voor kwaliteitsbeheer van Quality On-Line. Zo zijn het afgelopen kwartaal onder meer contracten gesloten met de Sociale Dienst van de Gemeente Amsterdam en met het Nederlands Forensisch Instituut, onderdeel van het ministerie van Justitie.
Quality On-Line introduceerde in het afgelopen kwartaal Customer On-Line, een softwareoplossing voor klachtenregistratie en -management. Bedrijven kunnen met deze webgebaseerde softwareoplossing zowel interne als externe klachten gestructureerd registreren en afhandelen. Op basis van de naadloos te integreren software zijn direct organisatorische verbeteringen aan te brengen, die terugkerende klachten in de toekomst voorkomen. Bedrijven die de oplossing inzetten, vergroten hiermee hun klanttevredenheid, de klantloyaliteit en de klantwaarde.
"De markt voor kwaliteitsmanagement is sterk in ontwikkeling", zegt Rob Postma, CEO van Quality On-Line. "Quality On-Line heeft zich de afgelopen tijd puur gericht op de kernactiviteiten: het ontwikkelen en vermarkten van krachtige software voor documentbeheer, klachtenmanagement, verbetermanagement en procesinrichting en -besturing. Daarnaast hebben we onze marketinginspanningen geĂŻntensiveerd. Dat deze strategie haar vruchten afwerpt, blijkt uit de uitbreiding van ons personeelsbestand, de sterke groei van het aantal nieuwe klanten en de verdubbeling van de omzet binnen een halfjaar. Steeds meer organisaties in diverse verticale markten kiezen voor onze oplossingen. We verwachten dan ook onze groei in de komende kwartalen te kunnen voortzetten."
Over Quality On-Line
Quality On-Line, opgericht in 1993, levert softwareoplossingen waarmee bedrijven sneller de juiste informatie beschikbaar kunnen stellen. Hierdoor worden betere beslissingen genomen in kortere tijd. Het open platform van Quality On-Line vormt de ruggengraat voor alle interne en externe processen zoals klachtenmanagement, verbetermanagement, documentmanagement, kwaliteitsmanagement en verandermanagement. Het platform is ontworpen om elk proces te ondersteunen bij het verwerken, beschermen, publiceren en archiveren van alle soorten informatie. Hierdoor beschikt iedere medewerker over complete gegevens waardoor taken sneller en beter worden uitgevoerd.
Klanten van Quality On-Line zijn onder andere Amersham Health, EMI, KPN, Nutreco, AVON, Nemef, Toshiba, Shimano, Fresenius, Syngenta, Volker Wessels, DuPont en Vopak. Voor meer informatie: www.qualityonline.nl
# # #
Noot voor de redactie,