CLIENTLOGIC CORPORATION
ClientLogic wint opnieuw Customer Care Awards en wordt Internationaal geprezen
DEN HAAG, Nederland, July 5/PRNewswire/ --
- VS en Europese onderscheidingen erkennen ClientLogic als
Mondiale Customer Care Marktleider en Innovator
ClientLogic Corporation, een toonaangevende internationale
Business Process Outsourcer van contact centers, kondigde vandaag aan
dat het verscheidene prestigieuze customer care onderscheidingen heeft
gekregen in het tweede kwartaal van 2004. ClientLogic ontving de
onderscheidingen, in zowel de Verenigde Staten als in Europa, en ze
onderstrepen nogmaals dat het bedrijf een mondiale leidinggevende
positie heeft en de deskundigheid bezit om best-in-class customer care
oplossingen te kunnen leveren, on-shore, near-shore en off-shore voor
bedrijven over de gehele wereld.
ClientLogic verkreeg van het tijdschrift Customer Inter@ction
Solutions(R) voor de vierde maal op rij de Technology Marketing
Corporation 'CRM Excellence' Award. Hiermee een erkenning voor
ClientLogic's bekwaamheid in het verbeteren van klantbinding en het
verhogen van winstmarges per klant, door betrouwbare customer care.
ClientLogic staat tevens voor het tweede opeenvolgende jaar in de top
vijf van mondiale customer care providers, volgens Customer
Inter@ction Solutions(R)'s 'Top 50 Teleservices Agencies'.
In Europa rekende het Professional Planning Forum (Groot
Britannië) ClientLogic tot de winnaars van het 'Resourcing Innovation
of the Year Awards 2004'. Deze onderscheiding was gebaseerd op het
European Operating Centre (EOC), dat ondersteuning biedt aan het
leveren van constistente service door het installeren van een
gecentraliseerd team van statistiek specialisten dat toeziet op de
verschillende campagnes van de ClientLogic sites in Europa en India.
Tevens kreeg ClientLogic, tijdens de 'BT Openworld/Internet Ops
Challenge Cup', twee zilveren prijzen voor het ontwerpen van
eersteklas strategieën voor het identificeren en aanpakken van
klantontevredenheid
'Het is een compliment om erkenning te krijgen van zulke
prestigieuze organisaties in de Verenigde Staten en Europa voor onze
voortdurende leidende rol in de customer care industrie,' aldus Julie
Casteel, Chief Sales & Marketing Officer Wereldwijd. 'ClientLogic is,
als mondiale customer care provider, het aan zichzelf verplicht om hun
cliënten te ondersteunen in het leveren van consistentie en
betrouwbaarheid over de gehele lijn, onafhankelijk van geografische
ligging of gebruikt medium'.
Over ClientLogic
ClientLogic Corporation is een toonaangevende, internationale
Business Process Outsourcer in de contactcenter- en de
fulfilmentbranche. Als dochteronderneming van het Canadese
conglomeraat Onex Corporation, heeft ClientLogic 52 vestigingen in 12
landen in Noord-Amerika, Europa en Azië. ClientLogic's consistente
service kwaliteit over verschillende bedrijfstakken, media en landen
helpt cliënten met het verlagen van service kosten, het verbeteren van
klantbinding en het verhogen van de winst per klant. ClientLogic's
marktleidende cliënten bestaan onder meer uit Sony Corporation,
DIRECTV, ABN AMRO, Gateway, TiVo, British Telecom (BT), National
Geographic Television, LTU en United Online (Juno/NetZero).
ClientLogic staat in de top vijf van mondiale contact center
providers, en handelde in 2003
meer dan 140 miljoen klant contacten af. Meer informatie is te vinden
op
http://www.clientlogic.com.
Source: ClientLogic Corporation
Voor meer informatie, neem contact op met: Amit Shankardass,
ClientLogic, +1 615-301-7274 amitsha@clientlogic.com Kelly Albada
Jelgersma, ClientLogic, +31.70.305.1755
Kelly.Albada.Jelgersma@clientlogic.nl
05 jul 04 11:23