Ingezonden persbericht
- P E R S B E R I C H T -
Woerden, vrijdag 2 juli 2004
Effecta Education breidt diensten uit met e-learning
Effecta Education, opleidingsinstituut op telecomgebied, heeft haar portfolio uitgebreid met een e-learning-oplossing. Het is nu mogelijk om, naast de klassikale vorm van onderwijs, op virtuele wijze een training te volgen. De medewerker bepaalt hierdoor zelf het moment dat hij of zij zich kennis wil toeëigenen, onafhankelijk van de plaats waar degene zich bevindt en tegen lage kosten. Deze e-learning-oplossing wordt aangeboden aan de eindgebruikers van telefoontoestellen en applicaties op elk willekeurig telefoniesysteem.
Meer informatie over de e-learning-oplossing vindt u op www.effecta.nl.
U kunt ook meteen de online running demo bekijken (internetbrowser en flash player vereist).
Effecta Education
Effecta Education verzorgt trainingen op het gebied van telecommunicatiesystemen en communicatie in het algemeen. Met betrekking tot de telecommunicatiesystemen richt zij zich primair op producten van de volgende leveranciers: Avaya, Wicom en Nice. Met haar partners levert Effecta ook trainingen op het gebied van Cisco, Nortel, Sun, Linux en Microsoft. Naast deze systeem- en applicatietrainingen verzorgt zij tevens communicatietrainingen. Deze communicatietrainingen zijn vooral gericht op de medewerkers binnen de contact center omgeving.
Noot voor de redactie /