Gemeente Hulst


Persbericht - 07.04.2004

Gewijzigde dienstverlening.

Vanaf 1 juli 2004 werkt de gemeente Hulst volgens een ander dienstverleningsconcept.

Dit houdt enerzijds in dat de openingstijden van de loketten zijn aangepast.
Anderzijds wordt er gewerkt met een klantgericht afsprakensysteem. Met deze veranderingen streeft de gemeente een efficiëntere en klantgerichtere werkwijze na.

MAATWERK : OP AFSPRAAK
Vanaf 1 juli 2004 wordt er meer maatwerk geleverd. De loketten op die van het team Bevolking na zijn na de middag gesloten.
Na de middag wordt gewerkt aan hand van een afspraaksysteem. Hierdoor kan klantgericht worden gewerkt, hoeft de klant niet meer te wachten en is de privacy gegarandeerd.
Iedereen kan dus ook na de middag terecht !

OPENINGSTIJDEN LOKETTEN
De openingstijden van de gemeentelijke loketten zijn vanaf 1 juli 2004 als volgt :

Stadskantoor - Grote Markt 21 te Hulst

Loket Bevolking

- maandag t/m vrijdag : van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur

- woensdag : tot 20.00 uur

Overige loketten
(van de afdeling Sociale Zaken en Werkgelegenheden en de sector Ruimte)

- maandag t/m vrijdag : van 09.00 tot 12.00 uur
+ van 13.00 tot 16.00 uur op afspraak

Gemeentekantoor Hof te Zandeplein 11 te Kloosterzande

Loket Bevolking

- maandag t/m vrijdag : van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur

- donderdag : tot 20.00 uur

Overige loketten
(van de afdeling Sociale Zaken en Werkgelegenheden en het team Belastingen)

- maandag t/m vrijdag : van 09.00 tot 12.00 uur
+ van 13.00 tot 16.00 uur op afspraak

TELEFOON
0114 -
Algemeen - 389000
Bevolking - 389350
Sociale Zaken - 0800-0230017 (gratis)
Ruimte - 389210
Belastingen & WOZ - 389410
Servicelijn openbare werken - 389210
Afvalinzameling - 389389

---

Gemeente Hulst Team Communicatie
Micaëla Van Bunder.
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: mbe@gemeentehulst.nl