News Release
04.06.04
RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor mei 2004
Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar
klantenservice-statistieken van mei 2004. Ryanair heeft zichzelf
verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te
publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook
Nr.1 is op het gebied van klantenservice.
· 93,2 % van alle 15.750 Ryanair vluchten in mei arriveerden op tijd.
· Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft in
2004 de maatschappij met de minste annuleringen.
· Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,48) klacht per
1.000 passagiers.
· Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,64) tas per 1.000
passagiers.
PASSAGIERS STATISTIEKEN - MEI 2004
2003
2004
Op-tijd vluchten*
91%
93%
Klachten per 1.000 passagiers
0,76
0,48
Bagage klachten per 1.000 passagiers
0,64
0,64
Klachten afgehandeld in 7 dagen
100%
100%
* Cijfers gevalideerd door CAA
Ryanair