VODAFONE
http://www.vodafone.nl
Vodafone abonnement steunt clubs en fans
Vodafone introduceert 'Loyalty Reward' voor telecom dealers in
Nederland
Maastricht, 29 april 2004 - Vodafone introduceert 'Loyalty Reward'
voor grote clubs en hun fans in Nederland. Met deze unieke
verkoopconstructie kunnen telecommunicatiedealers hun klanten die
verbonden zijn aan een club aanbiedingen doen waar ook de clubs en hun
fans van profiteren. Naast de speciale Vodafone abonnementsvoordelen
die de dealers aan de fans van de clubs gaan aanbieden, gaat namelijk
een deel van de inkomsten uit hun belverkeer naar de eigen clubkas.
Met de unieke 'Loyalty Reward' constructie kunnen potentiële klanten
profiteren van speciale aanbiedingen van Vodafone. Eenmaal klant
steunt de Vodafone beller met ieder mobiel gesprek, SMS-, MMS-bericht
of sportuitslag via Vodafone live! of mobiel datatransport via
bijvoorbeeld de Vodafone Mobile Connect UMTS/GPRS datacard zijn of
haar eigen club. Op haar beurt ontwikkelt Vodafone via deze
loyaliteitsconstructie een gewenste, langdurige relatie met de klant
en de telecomdealer.
De Coöperatie Eerste Divisie is de eerste organisatie die van deze
'Loyalty Reward' constructie gebruik gaat maken. Locale
telecommunicatie dealers krijgen de mogelijkheid om via de Eerste
Divisie clubs bestaande of nieuwe klanten interessante aanbiedingen te
doen waar ook de Eerste Divisie voetbalclubs in die regio van
profiteren. De Eerste Divisie heeft 150.000 trouwe fans. Vodafone
verwacht dat in de toekomst meer organisaties aan de 'Loyalty Reward'
constructie zullen deelnemen.
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
Vodafone Libertel N.V.
Vodafone is een van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven in
Nederland en maakt deel uit van de wereldwijde Vodafone Group, het
grootste telecommunicatiebedrijf voor mobiele telefonie ter wereld met
130,4 miljoen klanten. De Vodafone Group heeft deelnemingen in het
aandelenkapitaal van mobiele operators in 26 landen. Daarnaast heeft
zij een samenwerkingsverband met netwerken in 13 landen.